Pissouri

Cyprus, Pissouri

We zijn een stukje naar het oosten opgeschoven en zitten nu in Pissouri bij Kotzias Apartments , 100 m van het strand. Iets kleinere locatie en wat meer gedateerd. Het was vreselijk zoeken want bovenaan bij het oorspronkelijke Pissouri hebben we toch de beschrijving van de route naar beneden niet kunnen volgen. De borden die in de route beschreven werden naar het lager gelegen deel hebben we niet gezien. En onze TomTom stuurde ons ook consequent andere kant op, niet de eerste keer op Cyprus. Maar na een keer vragen ging het goed.

Beneden aangekomen bij de receptie werden we niet echt verwacht? Of we gereserveeerd hadden, ja zeker! Eerste appartement waar hij ons heenbracht keken we tegen een muur van een ander appartement aan. Op de vraag of er niets anders was konden we een kamer met uitzicht en aan de weg krijgen, prima.

Even installeren en toen een wandeling langs het strand gemaakt hier ligt een klein wandelpad. Pissouri is ook toeristisch maar alles veel kleinschaliger, zo te zien is er 1 luxe resort.

‘s Middags eten we bij het strand er zijn hier 2 restaurants open. Het weer betrekt en er valt een klein beetje regen. Morgen maar weer op stap, groetjes Ina en Marinus.

Hi Marinus & Ina, Fijn dat jullie de juiste plek toch gevonden hebben. Best een mooie vriendelijk ogende plek op deze wereldbol. Wel fijn dat er een paar restaurants open zijn. Ik hoop voor jullie dat het weer morgen in ieder geval zonder regen zal zijn. Prettig verblijf dame en heer !! Groetjes van P&W

Peter Kee 2021-12-27 22:39:55

Zier er goed uit en een mooi appartement, hopelijk valt het wel mee met de drukte op de weg omdat jullie aan de straatkant slapen. Staat er op het strand al iemand in bikini....Ina soms.... Groetjes A + A.

Adrie en Arthur 2021-12-28 09:55:04

Of jullie gereserveerd hadden! Gelukkig waren jullie al “geaard” op het eiland, dan komt het minder aan. Ziet er goed uit, na studio, nu lekker aparte slaapkamer, oogt inderdaad binnen wat gedateerd. Mooi, die uitzichtfoto. En wat een groene vlakte! 👋🏼