Ebro Delta

Spanje, Amposta

13-4 De keus voor vandaag was of Amposta of de Ebro Delta, toch eerst voor de Ebro Delta gekozen. Amposta is een stad en het wordt weer warm en in de Delta waait het vaak, alleen nu dus niet. Bij de CP is een restaurant met specialiteiten van de Ebro dat leek me wel wat. Er is een info post verhuur van fietsen en een uitkijkpost en een kiosk waar je wat kunt drinken. We lopen er wat rond en ineens heb ik weer een complete terug van in energie, ben doodop. Ik ga voor het eten even plat. Om 3 uur gaan we naar het restaurant een kippenhok het zat er stampvol, er was nog wel plaats. Het valt me niet goed, ik ben gewoon niet fit. Als we terug komen ga ik weer plat en dat blijft de hele dag liggen. In de loop van de avond moet ik overgeven en krijg koorts 38.8.

14-4 Het gaat wel weer maar dit was natuurlijk weer een enorme aanslag op mijn energie. We proberen eerst te wandelen maar dat is het niet, dus terug en de fietsen er maar uit. Ook fietsen gaat moeizaam, als ik stoppen moet komen er 2 fietser vragen of het goed gaat, nee dus . Ik ga in de schaduw , eerst op bagagedrager van Marinus. En dan val ik flauw, moet op de grond gaan zitten, de man die bij de kano‘s instructies gaf, loopt langs en biedt aan zijn auto te halen en mij naar de CP te brengen. Maar ik ben weer bij en we fietsen weer verder. We fietsen het vakantie dorpje in, er zitten even op een bank in de schaduw. Er is een terrasje maar ik heb totaal geen trek.

Groetjes Ina en Marinus

Hoi, heel vervelend zeg, die terugval in energie. En ook nog koorts. Hopelijk een momentopname en knap je weer op! De Spaanse zon zal je goed doen. Beterschap, sterkte allebei.

Peter 2024-04-15 11:09:51

Beterschap!!

Margot 2024-04-15 11:48:50

💛

Louise 2024-04-15 12:06:46

Dat is heel vervelend als je lijf je in de steek laat, terwijl je geest meer wil. Neem de tijd om te herstellen, gelukkig hoef je morgen nog niet thuis te zijn. Sterkte. Ik mag voor de 2e keer deze reis naar een tandarts. Ook vervelend, maar niet zo erg.

Mike 2024-04-15 12:24:35

Jeetje Ina, ik schrik hier wel van. Doe rustig aan, eerst maar even aansterken en dan weer verder kijken..... Sterkte 🥰

Karin 2024-04-15 13:29:25

Heel veel sterkte én beterschap. Rustig aan, in de schaduw en lekker bijkomen. Reserve aanvullen. Hoop zo dat je je snel beter gaat voelen ❤️

Wilma 2024-04-15 14:39:18

Ina we zeggen wel, neem je niet teveel hooi op je vork ? Met die energie en de warmte erbij met koorts kan het teveel worden. Doe eens een paar dagen rustig aan, voor Marinus ook niet leuk. Sterkte en de groeten uit een koud kikkerland. A + A.

Adrie en Arthur 2024-04-15 16:15:50

Lieve Ina, dat is even schrikken tijdens je reis niet goed voelen is heel vervelend. Wat zijn er toch altijd behulpzame mensen in de wereld. Nu even rustig aan doen jullie hebben alle tijd. Je hebt je huisje bij je. Sterkte samen. Lieve groet van Pieter en Berta Smilda, nu onderweg van een mooie reis in Italië.

Berta en Pieter Smilda 2024-04-15 16:38:08

Eerst goed uitzieken,maar weer op stap zonder koorts!Ik hoop dat je je echt beter gaat voelen en uit de warmte blijven!Goede raad is duur,maar dat je jullie reis uitgerust en gezond weer voort mag zetten.

Marianne 2024-04-15 17:08:59

Beterschap!

Edso 2024-04-16 09:30:53

Wat een pech, ziek op reis!! Rust maar goed uit, en mijd de zon. Hopelijk ben je er na een paar dagen rust weer bovenop. Laat je maar even lekker verwennen.

Lea en André 2024-04-16 22:24:26

Ina, daar schrikken we van. We hopen dat het inmiddels beter met je gaat. Jullie ondernemen wel veel dingen, misschien iets meer rust inbouwen? Groeten, Thole

Thole Feith 2024-04-17 18:55:52

Thuis ziek zijn is vervelend maar op reis ziek zijn wil je helemaal niet. Maar als ik jullie reisprogramma zie dan word ik al moe terwijl ik het lees zittend aan de pc. Moet zeggen dat ik de plaatjes prachtig vind maar ik zie ook de strakblauwe lucht en hoorde ook al dat het warm is in Spanje. En dat in combinatie met alle activiteiten die jullie ondernemen denk ik dat het tijd is om het even wat rustiger aan te doen. Ina, ik wens je beterschap hoor.

Kees Koele 2024-04-21 08:51:52

Wat vervelend voor jou en Marinus die terugval in energie. Het is akelig om je onderweg niet fit te voelen, en je daardoor beperkingen moet opleggen en keuzes te moeten maken. Sterkte ermee. Groet van Peter.