Vertrek

Nederland, Zaanstad

Komende week vertrekken we weer voor een lange camperreis. We zijn er bijna klaar voor, de camper heeft een service beurt gehad, de gloeibougies zijn vernieuwd, bij een gerenommeerd bedrijf. Nou daar werden we niet vrolijk van, maar alles is weer in orde, ik kan er veel over vertellen maar we vergeten het maar snel.

Sinds de spijker in de band vorig jaar wilde Marinus nu toch een reserve band mee. Daar moest even een plekje voor gecreëerd worden, net als met een huis ook aan een camper valt altijd wel wat te klussen.

We gaan eerst naar Trogir in Kroatië, hier zijn we al 2 keer eerder geweest, daarna door naar Montenegro. We gaan niet via de zuidelijke route naar Albanië maar ten zuiden van Podgorica naar de grens overgang Hani i Hoti richting Shkrodër, een nieuwe route voor ons .

Dan komt er volgens de boeken een hoogtepunt van een Albanië reis: we gaan met de veerboot bij Koman over het het Koman meer, naar Fierze om van daar naar Valbona te rijden.
Daarna naar Tirana, we waren al 2 keer in Albanië maar deze 2 laatste punten zijn nieuw voor ons.

Dan zakken we via de kust af naar Griekenland, waar we zeker Lefkas aan doen.
Niets staat er natuurlijk vast een en ander zal ook van het weer afhangen, we zien wel vrijheid blijheid.
Groetjes Ina en Marinus

Oh wat lekker weer. Richting Lefkas 😊 onze camper moet ook een grote beurt voor we weggaan. De airco is niet krachtig neer en de uitlaat rammelt etc. Hele goede, fijne reis.

Karin 2019-04-14 14:57:48

Op het juiste moment:laat de kou achter! Goede reis en veel plezier met nieuwe "attracties"

Marianne 2019-04-14 15:17:40

Wij wensen jullie een fijne en zonnige vakantie toe vooral zonder moeten's. Kom alsjeblieft weer redelijk gezond en 'heel' terug. Wij zijn vannacht teruggekeerd na een turbulente vlucht...dat wel !! Warme groet en veel reisplezier toegewenst!

Peter en Wilna 2019-04-14 15:24:17

Gisterenmorgen was in het onze camper tijdens een korte uitstap in Beekbergen 2 graden!! Die ervaring zal jullie bespaard blijven. De camping in Skhoder aan het meer is de moeite waard. Vergeet niet in het restaurant de forel (€10,- 😂) te bestellen. Hele fijne reis, lees met genoegen jullie ervaringen en belevenissen. Wij vertrekken komende week naar Corsica, Sardinië en Zuid-Italië. Ook nog ff jullie reisverslag lezen. Geniet van alles! Groetjes, Peter

Peter van Tol 2019-04-14 15:51:39

Super. We gaan dit op voet weer kunnen volgen! We wensen jullie een super leuke reis zonder tegen slagen! Gr 👍😎👌

Rik en els 2019-04-14 16:45:49

Wens jullie een heerlijke reis. Wij kennen Kroatië en Montenegro van een reis met onze camper 2 jaar geleden. Prachtig die eilanden met zulke mooie plekken aan zee. Albanië is ons nog onbekend. Ik ben erg benieuwd. Leuk dat ik zo een beetje mee mag reizen en genieten van de mooie foto's en uitgebreide beschrijvingen van Ina. Vriendelijke groet en goede reis!

Marian 2019-04-14 19:23:17

Wat een mooie plannen! Heel veel plezier en een veilige reis gewenst. Zie uit naar de verslagen. Onze reis zit er bijna op.

Nico Bloot 2019-04-14 19:42:32

We gaan ook ditmaal met veel plezier jullie reis volgen. Goede herinneringen aan onze campertijd komen dan telkens weer boven. Met de veerboot van Koman naar Fierze deden wij ook, maar dan met de scooter en na een plaatselijke overnachting over de weg terug. Zowel die "Albanese fjorden" als het groene water van de Valbona zijn heel speciaal. Heel veel plezier

Lea en André 2019-04-14 20:56:52

Ik ben weer benieuwd naar jullie verhalen. Ook wij hebben goede herinneringen aan de camper reizen. We hebben ook weer zin om te gaan maar zoeken nog een andere camper, automaat met stuurbekrachtiging. Hopelijk vinden we er gauw eentje. Ondertussen maar genieten van al jullie verhalen.

Margaret 2019-04-14 22:39:43

Weer een hele mooie reis toegewenst. Jullie start beloofd alweer veel moois. Ik kijk weer uit naar jullie verhalen. Groetjes Edso

Edso 2019-04-15 07:20:25

Wat een prachtig vooruitzicht! Ik wens jullie een goede reis toe!

Jaap de Boer 2019-04-15 10:14:31

Jullie gaan beginnen aan weer een fantastische reis. Wens jullie een hele goede en veilige reis toe. Ik kijk uit naar Ina haar reisverslagen en foto's.

José 2019-04-15 14:04:16

On the road again... Wir wünschen euch eine tolle Reise, mit vielen Erlebnissen und sicher wieder phantastische Bilder! Sind gespannt auf eure reisaventuur. Kommt gut und gesund zurück. Viele liebe Grüße von Johanna & Wolfgang

Johanna & Wolfgang 2019-04-15 14:36:29

Heel veel vakantie plezier. En goede reis groetjes Ria en Koos

Ria 2019-04-16 14:14:22

Dit wordt weer een prachtige route. Fijn om de reis weer te volgen. De mooie reisverhalen die je schrijft lezen wij met veel plezier en halen hier heel veel tips uit. Goede en veilige reis. Groetjes Corrie

HeCo 2019-04-19 13:22:17

hebben jullie ook een reisverslag van slowakije? Of polen en slowakije