Een nieuw begin.

Nederland, Zaanstad

Nadat we 11 jaar gebruik hebben gemaakt van Reisavontuur gaan we nu een ander reisblog gebruiken omdat er te veel problemen waren met Reisavontuur. Veel mensen kregen de emails niet meer en een reactie op de site plaatsen gaf veel problemen en ergernis als dit steeds niet lukte. Ik kon hier zelf niets aan doen en wist ook niet wie er wel en wie niet een email kreeg, terwijl bij mij op de verzendlijst stond dat het gelukt was.

Iedereen die op de verzendlijst stond en die zich ooit heeft aangemeld heb ik nu bij Pindat op de lijst gezet. Heb je geen interesse meer dan kan je je ook gemakkelijk weer afmelden.

In februari gaan we weer naar de sneeuw naar Oostenrijk en/of Italië. Ook dit jaar weer niets besproken, we zien wel hoe het loopt, het hangt natuurlijk ook weer van het weer af.

In april wordt het waarschijnlijk weer een reis over land naar Griekenland maar dit keer via Albanië.

Groetjes Ina en Marinus

Succes, en ik hoop voor jullie dat de weg niet helemaal vol sneeuw ligt.

george.reisdagboek 2019-01-04 21:39:14

Ina het werkt goed krijg het net binnen.verder wachten we het af .spreek je nog.

Anneke en Jan 2019-01-05 15:02:27

Natuurlijk blijf ik jullie ook op dit nieuwe reisblog volgen.

Nico Bloot 2019-01-13 15:54:52

Kijken met volle verwachtingen er naaruit! Veel plezier terug.

rik & els 2019-01-15 07:44:15

Hi Ina en Marinus, Ik hoop dat jullie een fantastische wintersportvakantie tegemoet zullen gaan. Warme groet van Peter & Wilna !!