Vertrek

Nederland, Zaanstad

Komende week vertrekken we weer met de camper, dit keer naar Frankrijk. In 2009 waren we hier voor het laatst en hebben toen een reis gemaakt door Normandië en Bretagne. We gaan nu via Mechelen en Leuven in België naar midden Frankrijk. Dan via Amiens en Rouen ten westen van Prijs langs richting de Loire. Hier waren we al eens in 1979, toen nog met de caravan en de kinderen. De bekende kastelen Azay-le-Rideau, Chenonceaux en Chambord etc zijn ons dus niet geheel onbekend.

Daarna is een en ander nog niet echt voorbereid maar misschien de Auvergne of de Dordogne. Een en ander zal ook afhangen van het weer we zien wel vrijheid, blijheid.
Groetjes Ina en Marinus.

Hoi, Leuk te lezen dat jullie weer plannen hebben. Ondernemende pensionado's zijn een voorbeeld voor iedereen :) Ook onze plannen gaan ook richting FR. We vertrekken rond 10/11 september, eerst is onze hulp nodig bij de verhuizing van onze 2e dochter. Als het weer het toelaat reizen we via Normandië, vervolgens via de Loire naar de Provence en vandaar langs de Spaanse costa's richting Portugal. Op 02 november vliegen we ff terug naar Rotterdam om op 03 november mijn 70e verjaardag met alle (klein)kinderen te vieren, waarna we op 04 november weer terug vliegen naar Portugal. Medio/eind november zijn we dan terug in het koude NL. Leuk om jullie weer te volgen, veel plezier. Ik wens jullie een "pech-loze" trip. Genieten is geen opdracht, maar levensinstelling die bij jullie past. Groeten, Peter

Peter van Tol 2019-08-23 21:17:21

Leuk, wij volgen jullie weer.

Pieter Smilda 2019-08-23 21:26:22

Goede reis en heel veel plezier in Frankrijk. Gr. Karin en Fred

Karin 2019-08-23 22:29:21

Fijne vakantie. Geniet altijd van jouw reisverslagen.

Jan Olthuis 2019-08-23 23:03:49

Hele fijne trip toe gewenst wij noemen het geen vakantie meer omdat wij altijd on route zijn, dus gewoon reizen mooie dingen zien en beleven. Veilige km ook wij genieten van de mooie omschreven verhalen met mooie foto's. Geniet er samen van. 🍀

Corrie 2019-08-24 00:02:41

Fijne vakantie , leuk om jullie weer te mogen volgen. Wij zijn ook vaker naar Frankrijk geweest dus dat word vast genieten en herbeleven van herkenbare momenten en we zullen ook wel weer plekken zien waar we nooit zijn geweest. Die kunnen we dan weer op ons lijstje zetten van onze nieuwe tocht. Geniet van jullie reis.

Margaret 2019-08-24 01:21:14

En ook vanuit Friesland, wat overigens erg mooi en schoon is :-) , een goede en behouden reis jongelui, gr. René

René Veldhuizen 2019-08-24 08:52:49

Hi Ina & Marinus. Wij wensen jullie een fijne trip toe naar Frankrijk v.v. Altijd leuk, om over jullie schouder heen mee te mogen kijken. Ik hoop dat jullie bespaard blijven voor technische problemen met de camper. Gaan jullie ook nog even kijken in Katharenland?? Amiens en Rouen hebben overigens prachtig gebouwde Kathedralen, waar de orgels prachtig klinken.Leuven heeft een levendige markt met fantastische standwerkers, die in sappig Vlaams hun waren aanprijzen. W. heeft mij daar weg moeten slepen. Heb het samen goed en blijf gezond alsjeblieft. Een warme groet van ons, Wilna & Peter.

Peter & Wilna 2019-08-24 13:51:20

Wens jullie een heel goede reis, mooie vakantie met niet al te veel "hobbels"! Zie alweer uit naar de leuke en interessante verslagen!Benieuwd of er iets bekends voorbij komt!"Warme" groeten van hier, Marianne