Vertrek

Nederland, zaandam

Overmorgen vertrekken we weer met de camper. Deze keer gaat de reis naar Oostenrijk, mijn skispullen zijn onlangs verkocht dus ik ga niet meer skiën . We gaan wat wandelen, alhoewel mijn actieradius niet zo groot is, vind ik het wel mooi om in een winterlandschap te lopen. Hier en daar een plaatsje te bezoeken, terrasje pakken, als het weer het toelaat, ach wij vermaken ons wel. Er is natuurlijk niets besproken, we zien wel. Een en ander zal ook afhangen van de weersomstandigheden.

We hebben inmiddels op diverse wintercampings in Oostenrijk(en ook Italië) gestaan. Daar we eerst keken naar skigebied en afstand en vervoer/bus naar de liften, kijken we nu naar mogelijkheid met bus, trein of lopend naar een plaatsje te gaan.

We gaan daarom eerst naar het westelijke gedeelte van Tirol dat voor ons vrij onbekend is en heel misschien toch een uitstapje naar
St.Lorenzen bij Bruneck/Italië omdat we daar zowel zomers als winters zo graag zijn. Een heerlijke camping met goede voorzieningen, dorpje met supermarkt vlakbij en niet te vergeten het perfecte gratis openbaar vervoer door het Pustertal.
Groetjes Ina en Marinus

Veel plezier en hopelijk veel sneeuw voor jullie. Ik ga jullie op Polarsteps volgen 🥰

FritsEllen 2023-01-28 12:42:52

Mooie reis, veel plezier en geniet er van.

Wilma 2023-01-28 13:24:29

Heel veel goeds voor deze reis gewenst,jullie zullen je best wel vermaken!

Marianne 2023-01-28 13:24:30

Fijne vakantie. Heeft Marinus zijn spullen nog wel mee? 😊. Goede reis en ik ga jullie weer volgen. Groetjes, Fred en Karin

Karin 2023-01-28 13:52:59

Heel veel plezier! En doe voorzichtig in de sneeuw. Groeten uit Spanje.

Nico 2023-01-28 13:53:56

Hallo Ina & Marinus, wir wünschen eine schöne Zeit bei eurer Winter-Reise nach Österreich. Hoffentlich habt ihr gutes Wetter und könnt viele tolle Dinge erleben. Für gutes Essen ist in Österreich auch immer gesorgt! Viele Grüße Johanna & Wolfgang

Johanna & Wolfgang 2023-01-28 14:24:58

Hi Marinus & Ina, Wij wensen jullie een fijne vakantie toe. Zorg ervoor dat de ledematen en jullie voertuig heel blijven !! Groetjes van: P&W

Peter Kee & Wilna. 2023-01-28 14:42:57

Hoi Ina en Marinus, Zojuist zag ik jullie nog voorbij wandelen. Nu lees ik net dat jullie op wintervakantie gaan. Geniet er van. Groetjes Martin en Gre

Gre Swart 2023-01-28 15:03:42

Vanuit Groningen wensen wij jullie weer een fijne reis toe! Geniet van al het moois, dan genieten wij mee.

Berta en Pieter Smilda 2023-01-28 15:50:55

jullie hebben weer een mooie reis op het programma staan. Geniet ervan. Groeten José

José 2023-01-28 16:48:39

GrüssGott und viel vergnügen im Schnee. Wij houden het toch nog maar op de Middelandse zee-kust. Uit Portugal "gevlucht" vanwege de kou! Fijne & Veilige reis!

Fred & Els 2023-01-28 17:08:00

Veel plezier in de sneeuw !

Guda 2023-01-28 19:09:14

Heel veel plezier🥰

Simone 2023-01-28 19:31:26

Geniet er lekker weer van. Sneeuw is wat minder belangrijk, zon des te meer. Ik ga pas eind februari weer richting Zwitserland. Zal voor mij ook wel een van de laatste keren skieen worden ivm knieslijtage. Ik volg jullie graag weer. groetjes Edso