Lofer 2

Oostenrijk, Lofer

Vanmorgen zijn we verhuisd naar de overkant van de straat, er was geen genoeg druk op het gas op onze plek. Gisteren in de namiddag het een en ander geprobeerd maar geen resultaat dus maar even op ons eigen gas. Het was weer never a dull moment, vanmorgen na overleg van plaats veranderd. Dit was even de makkelijkste optie,omdat hier de druk wel voldoende was. De buurman naast ons , zelfde paal, had wel genoeg druk heel merkwaardig. We staan eigenlijk met mooier uitzicht dus we zijn dik tevreden en vinden dat we er zelfs op vooruit gegaan zijn.

We hebben een wandeling gemaakt via een wandelpad naar St. Martin, een boerendorp vlakbij, de camping ligt tussen Lofer en St.Martin met een aantal gehuchten. Het is heerlijk weer, we kijken wat rond hier en daar, het zijn de kleine dingen die je moet willen zien. Zo ook weer de leuke verkeersborden met ouderwetse auto en brommer. Stukje over het wandelpad langs de weg en dan via Gumping en Grubhof weer terug, een leuke wandeling . Overal liggen de grote bergen sneeuw, we hoorden bij de receptie dat een paar weken geleden de camping voor 3 dagen was ingesneeuwd.

Vrijdag morgen prachtig weer, zon en geen wind, een perfecte skidag. Zo'n dag is echt een kadootje, met de bus van half 11 heen en om 3 uur weer terug. Net als bij Reisavontuur kunnen hier de foto's weer vergroot worden en dan kun je doorklikken naar de volgende. Maar dat hadden jullie vast al gezien 😉
Groetjes Ina en Marinus

Wat een sneeuw, je moet er niet aan denken als alles gaat smelten. Leuk Ina die vergrote foto's om door te klikken. Geniet ervan samen.

Adrie en Arthur 2019-02-08 19:35:09

Prachtige fotos. En zo mooi alles met sneeuw te zien. En wat een verzorgde sanitair, Geweldig. Gr. Margaret

Margaret 2019-02-08 20:03:13

Wat een verademing weer, jullie op reis, leuk en wat een verademing op deze webside, snel, overzichtelijk en very easy to go back als je een dag of verslag mist. Ben druk aan verhuizen en zat een paar dagen zonder "the connecion " maar nu loopt alles weer. Gr. René en een fijne vakantie.

René 2019-02-09 09:28:27

Ziet er om jaloers op te worden uit! Gelukkig mogen wij ook over twee weken. geniet lekker!

Edso 2019-02-09 10:55:32

Prachtig mooi uit zicht van uit de Camper.jullie hebben het voorelkaar en het genieten zit ook wel goed hè . En zeker een goeie website top.

Anneke en Jan 2019-02-09 15:25:41

Hallo ihr beiden, klappt alles sehr gut mit dem neuen Reiseblog. Tolle Bilder und Berichte. Wünschen euch noch eine sehr schöne Zeit im Schnee. Viele Grüße Johanna & Wolfgang

Johanna & Wolfgang 2019-02-09 16:19:39

Wat een mooie plaatjes met al dat sneeuw. Dat is genieten tijdens het skiën. Veel plezier nog.

José 2019-02-10 13:45:52

Prachtig, dit moet plezierig zijn om deze omgeving te verkennen in de sneeuw! Proficiat met die mooie fotos! Zo kunnen we beetje mee genieten! Kijk al uit naar de volgende. Gr uit het natte, winderige belgen landje!

Rik & Els 2019-02-10 17:11:17

Mooie foto's, sommige opnamen zijn bijna sprookjesachtig. De verbodsborden zijn wel erg leuk. De motorrijder heeft zelfs een das om haha!! Toch al even op de ski's gestaan. Dat kan niemand jullie meer afnemen!! Dame en heer, fijne vakantie !! Groetjes vanuit een nat en stormachtig Nederland !!