Vertrek

Nederland, zaandam

Zaterdag gaan we weer op stap met de camper. We gaan via Sandra en Michiel naar Oostenrijk en Italië. Eerst naar Lofer, waar we al diverse keren zijn geweest en vandaar naar Altenmarkt en/of Mautendorf. Dan via Lienz waar we ook een stop plannen, naar Bruneck in Italië. Het begin en het eind van de reis zijn bekende plaatsen voor ons het gedeelte er tussen in is nieuw.

De skispullen gaan mee maar of er geskied gaat worden weet ik nog niet. Ik ben nog niet helemaal hersteld van de gekneusde ribben opgelopen tijdens mijn val op Sao Vicente en de knie werkt ook niet erg mee. We zien wel hoe een en ander loopt, letterlijk en figuurlijk. We hebben ook deze keer weer niets besproken, dat bevalt ons toch het beste. Misschien komen we wel heel ergens anders terecht, veel hang natuurlijk ook af van het weer.
Groetjes Ina en Marinus

Heel veel plezier en een fijne, veilige en mooie zwerftocht gewenst. We volgen jullie weer graag.

Wilma van der Vliet 2020-02-06 11:05:18

Hoi, Veel plezier en ik hoop dat het ondanks kneuzingen toch nog skieen wordt. Gr. Edso

Edso 2020-02-06 11:17:28

Veel plezier. Wij volgen.

Jan Olthuis 2020-02-06 11:25:52

Veel plezier in Oostenrijk en Italië Bedankt voor de voetbal plaatjes

Koos en Ria 2020-02-06 11:31:34

Goede en leuke reis gewenst! Volg jullie belevenissen op de" voet". Veel plezier!

Marianne 2020-02-06 12:22:16

Hoi, jullie gaan er weer vandoor! Groot gelijk, de wereld is groter dan Zaandam 😏. Ik denk dat jullie in NL in de top 10 staan van meest reislustige personen?! Doe voorzichtig. Geen zwarte pistes, maar glooiende blauwe (groene?) met veel bergrestaurants met een terras. Een biertje in de sneeuw smaakt beter dan thuis, Marinus 🍻. Alvast een fijne tijd gewenst, goeie reis en let op je fysiek.

Peter 2020-02-06 13:01:31

Goede reis luitjes, geniet er maar weer van en die ribben he, duur gemiddeld één jaar voor dat dit weer normaal is dus tandjes op elkaar en gaan met die banaan, lol.

René 2020-02-06 13:47:44

Heel veel plezier. Goede reis en groetjes aan Sandra en Michel.

Karin 2020-02-06 18:52:24

Hoi Marinus en Ina, wij kennen elkaar niet maar lezen met heel veel plezier jullie reisverslagen en bewonderen de mooie foto’s. Maak er een mooie reis van en pas goed op elkaar! Veel plezier.

Berta en Pieter Smilda Groningen. 2020-02-06 20:17:20

Wens jullie een hele mooie reis toe. Zal jullie weer volgen en kijk uit naar de foto's en de verhalen van Ina. Doe voorzichtig aan met de knie en de ribben. Groeten van José

José 2020-02-07 15:59:09

We gaan jullie ook op deze site in de gaten houden! Behouden vaart en/of Grüss Gott!

Fred & Els 2020-02-07 18:17:53

Hi Ina & Marinus, Wij wensen jullie weer een mooie en plezierige reis toe, dit keer door soms vreemde oorden. Doe Michiel en Sandra de groeten van ons. Doe het rustig aan Ina, want anders kun je straks weer overnieuw beginnen. Warme groet van Peter & Wilna.

Peter 2020-02-08 22:05:35

Goede reis # we reizen graag mee in jullie verhaal🥰