Vertrek

Nederland, Zaandam

Zondag gaan we weer op stap met de camper richting zuiden, maar niet zo ver weg. Plan is om weer naar zuid Limburg te gaan waar we in 2019 ook in december waren. We zijn toen niet naar Maastricht geweest dat gaan we nu zeker doen. In het Geuldal konden we toen niet staan ivm de zeer drassige terreinen, we gaan een nieuwe poging doen. Dan eventueel door naar België en Luxemburg, alles zal in deze tijd afhangen van het weer . We hebben niets besproken we zien wel.
Groetjes Ina en Marinus

Lees net jullie plan:goede reis en mooi weer!!Geniet van alles! Groet( van een volgster zonder camper )

Marianne 2022-12-15 12:40:48

Heerlijk!!!! Goede reis en geniet ervan.

FritsEllen 2022-12-15 12:42:57

Wens jullie een hele fijne reis toe. Geniet van al het moois wat jullie ongetwijfeld weer tegen gaan komen. Groeten José

José 2022-12-15 14:50:50

Altijd leuk Zuid-Limburg. Veel plezier. groet Edso

Edso 2022-12-15 14:52:13

Mooie reis en heel fijne feestdagen. Wij blijven even in ons vaste huis.

Wilma 2022-12-15 15:19:38

Héérlijk, het Geuldal in Limburg. Mooie wandelroutes direct van camping Oosterberg hoger gelegen met uitzicht over het dal en de Gerardushoeve om de hoek! Fijne dagen!

Marian 2022-12-15 18:50:16

Van harte welkom in Bergen op Zoom. Camperplaats op De Boulevard. Laat maar weten of het past in jullie plannen. Jullie hebben onze mailadressen. Wil je ons telefoonnummer stuur dan op tijd een email. Goede reis.

Mike & Wilma 2022-12-15 20:07:43

Goede reis en het wordt weer genieten.