Ziekenhuis 2

Spanje, Vinaròs

22- 4 vanmorgen de dokter gesproken dat het de goede kant op gaat, morgen weer bloedprikken. Dan wordt gekeken of de medicatie met pillen kan.
Ook paar keer op stoel gezeten.

Vanmorgen Karin, vriendin/excollega, met haar man op bezoek gehad, die wonen hier in de buurt.

Dokter spreekt Engels sommige zusters ook wat maar andere geen woord,1 spreekt wat Italiaans. En dan hebben we nog Google Translate. Alles gaat hier zo anders kan er een boek over schrijven. Maar is me te inspannend zelf dit stukje typen kost me veel moeite.

Ik snak naar een beetje frisse lucht en een douche en mijn haar even wassen maar geduld!.

23-4 Katheter is weg, erg prettig. Vanmorgen door Marinus gedoucht haar wassen is me nog te vermoeiend. Met de rolstoel even naar buiten bij de ingang wat frisse lucht happen.

Ook aan de arm van Marinus klein stukje op de gang gelopen, ik ga vooruit!
Groetjes Ina en Marinus.

Je (jullie) doet het superrr. Je ziet er alweer beter uit en je klonk ook weer stukken beter. Ga zo door Ina en Marinus. 👍💪🥰

Karin 2024-04-23 16:37:14

Wat fijn dat er verbetering is! Dat gaat de goede kant op. Hou vol. Voor allebei: sterkte met alles. Liefde in voor- en tegenspoed.

Peter 2024-04-23 16:53:27

Hoi Ina & Marinus. Wat fijn dat het de goede kant op gaat Ina. Ik hoop voor jullie beiden dat het eind van deze opname spoedig in zicht komt. Groet en liefs, Peter & Wilna.

Peter K 2024-04-23 17:01:11

Blij weer even iets hier in jullie blog te lezen. En zeker blij te horen dat het weer beter gaat. Moet wel zeggen dat je wel flink bruin bent geworden Ina. Past niet echt bij een patiënt in een ziekenhuis.😉 Hoop nu dat je snel weer op de been bent en de reis kan vervolgen want hoe leuk ik series op tv over ziekenhuizen vindt daar moet jij geen hoofdrol in spelen. Ik vind foto's van landschapjes, kerken, pleintjes en eten toch leuker om te bekijken. Beterschap en groetjes aan Marinus.

Kees Koele 2024-04-23 17:04:24

Zelfs even naar buiten! Heerlijk voor je. 👍🏼😘🫂

Louise 2024-04-23 17:41:08

Fijn dat het wat beter gaat, weer op krachten komen, en dan hopelijk weer ziekenhuis verlaten. Beterschap en sterkte voor jullie beiden.

Margot 2024-04-23 18:31:00

Goed nieuws vooralsnog. Nu snel eruit. Hier waren jullie niet voor gekomen. Beterschap!

Edso 2024-04-23 19:09:43

Phoe, dat is niet fijn wat ik allemaal lees en zie. Beterschap verder, we hopen dat je gauw weer in je huisje op wielen kunt zijn.

Martin en Gre 2024-04-23 19:15:39

Gelukkig vooruitgang het gaat de goede kant op. Veel sterkte nog en heel veel BETERSCHAP!

Berta en Pieter Smilda 2024-04-23 19:31:35

Hoewel de rolstoel niet lelijk is zie ik toch liever je foto’s van steden, dorpen, kerken en monumentale gebouwen. Hopelijk heb je het ergste gehad en kun je straks de camper weer in. In ieder geval ben je in goede handen daar en dat is ook wat waard. Zet ‘m op en ode aan Marinus!

Nico Bloot 2024-04-23 22:32:06

Stapje voor stapje steeds meer beweging en verbetering. Houd moed, houd vol, sterkte voor allebei.

Wilma 2024-04-23 22:42:21

Fijn dat het beter met je gaat. Trouwens, mooie benen!😁😃

Mike 2024-04-23 22:59:09

Gelukkig gaat het de goede kant op!Goed dat je je bed kan verruilen voor andere zaken!Hopelijk kun je weer gauw dat ziekenhuis verlaten en doen waar je zin in hebt.Sterkte voor jullie beiden en vooruit blijven gaan!

Marianne 2024-04-24 02:00:20

Fijn Ina , dat je aan de beterende hand bent. Ik schrok wel hoor , van al je verhalen. Ik had een week geen mails gelezen . Ilses uitvaart was gister. Ik hoop dat jullie je reis weer kunnen vervolgen . Groetjes aan Marinus. En het aller beste hoor .

Guda 2024-04-24 10:02:59

Ook ik volg jouw schokkende relaas. Hopelijk kan je weer spoedig naar de camper om bij te komen van alle emoties! Hartelijke groeten van de taiji-groep.

Wietske 2024-04-24 15:42:52

Hallo Ina und Marinus, sehr gute Nachrichten von Ina. Wir drücken weiter die Daumen. Wünschen viel Kraft und Stärke und denken an euch. Ina, du warst immer schon tapfer und stark. Ganz viel liebe Grüße und gute Besserung von Johanna & Wolfgang

Johanna & Wolfgang 2024-04-24 18:16:49

Ina, fijn dat je stapsgewijs weer de goede kant op gaat. Wat fijn dat Marinus zo veel bij je kan zijn en je tot steun is Allebei sterkte.