Vertrek

Nederland, Zaanstad

Vorige week is de camper weer uit de stalling gehaald. De stalling uit en de garage in want er moest even wat gerepareerd worden. De motor van het trappetje deed het niet goed meer. Er is een nieuw motortje geplaatst en alles functioneert weer goed. In de loop van de volgende week, als we klaar zijn, vertrekken we. Onze eerste camping in Oostenrijk wordt weer Lofer, daarna zien we wel weer, er is niets gereserveerd. Een en ander zal ook van het weer afhangen, vorig jaar stond ook de Achensee in de planning maar ivm de kou en de hoogte van de ligging zijn we daar toen niet naar toe gegaan. Inmiddels zijn we bekend met diverse goede wintercampings, keus genoeg. Maar we houden wel van wat comfort, zo vinden we een gasaansluiting wel een pré.

En misschien wordt het ook weer Italië, het ons zo bekende Bruneck in het Pustertal, maar we hebben ook een paar nieuwe campings op het oog richting Dolomieten.
Waaronder Colfosco en Cortina d'Ampezzo, deze laatste bestemming is niet zo ver van Bruneck maar wel via een route met 14% stijging. Ook hier zal dan een en ander afhangen van de weersomstandigheden.
Groetjes Ina en Marinus

Fijn dat we weer een reactie kunnen geven op jullie reizen. Gezellige tijd in Oostenrijk c.q. Italie.

Arthur van Poppel 2019-02-01 15:59:08

Goede reis en fijne tijd. Ik ga het weer volgen.

Willemijn Onrust. 2019-02-01 19:11:02

Ik ga jullie ook weer volgen. Maar gasaansluiting begrijp ik niet die heb je toch zelf? Bedoel je misschien electra.

Margaret Struwer 2019-02-01 19:54:50

Ik ben er weer hoor. Fijn dat het weer werkt 😊

Karin 2019-02-01 22:00:32

Ziet er goed, de nieuwe site 👍🏼🙋‍♀️

Louise 2019-02-02 17:27:54

Uit! Ziet er goed UIT. Kon helaas niet meer corrigeren...

Louise 2019-02-02 17:28:59

Super, we gaan dit zeker op de voet volgen! Genieten is de boodschap!

Rik en Els 2019-02-03 08:51:55

Jullie gaan weeeeer weg? Veel plezier!

Guda 2019-02-04 14:49:29

Hoi Ina en Marinus, Ik was even druk met andere dingen, maar ik heb nu jullie link aangepast. http://rodebusje.nl/links/ Fijne winterreis!

Chris 2019-02-05 00:43:54

Hele fijne reis. Dat jullie op weer op mooie bekende of onbekende plekjes mogen komen. Wordt weer vele foto's maken door Ina, leuk hoor! Groetjes

José 2019-02-05 12:53:20

Ina & Marinus, Fijne winterreis toegewenst. enn....denk aan de knietjes !!