Ziekenhuis

Spanje, Vinaròs

20-4. Mijn 5e dag alweer, pijn aan schouder wordt minder. Deel bloedonderzoek was goed ander is nog afwachten.
Marinus is hier van 9 tot 9,alles kost me veel inspanning dus hij help me veel ook met eten.

Gister alles er onder gespuugd een toestand vanmorgen ook weer beetje.. Vandaag mijn 3e buurvrouw , die hiervoor ha tot 12 ‘s nachts tv aan wel heel zachtjes. Krijg medicatie voor pijn misselijkheid en antibiotica .

21-4 vannacht wat kunnen slapen zeer rustige buurvrouw met kleinzoon geen tv en 10 uur licht uit. Zie continu tegen eten op. Ontbijt 8.30 warme lunch 1.30 diner ook warm 8.30 en om 5 uur de koffie die ook bij ontbijt zit brrrrr.

Ik kan het tafelblad schuin zetten dat typt wat gemakkelijker , kussen in rug en 1 achter hoofd. Morgen komt de dokter weer langs.
Groetjes Ina en Marinus

Heftig hoor allemaal, beterschap en sterkte voor beiden.

Margot 2024-04-21 16:26:17

Hoi I&M, nou dat is een geheel andere invulling dan gedacht en gewenst. Uit alles blijkt dat je flexibel met de omstandigheden kunt omgaan 👍. Marinus als mantelzorger, ook weer een ervaring. Ik hoop dat je klachten weer verdwijnen > spontaan of met medicatie. Het allerbeste gewenst aan beiden!! Hopelijk een korte periode dat je in een lekkere stoel voor de camper in de zon kan zitten! Groet van ons.

Peter 2024-04-21 17:04:57

Heel veel beterschap, sterkte voor jullie 2 tjes. 🙏💐🙏

Berta Smilda 2024-04-21 17:20:53

Fijn dat ‘t iets beter gaat. Is er nergens een lekkerdere koffie te krijgen of iets anders waar je wel trek in hebt? Sterkte voor beiden 😘

Louise 2024-04-21 17:26:08

Het is allemaal wat, ik verwacht eigenlijk altijd wel iets aparts van jullie 🤭, maar dit nee. Niet leuk. Hopelijk gaat het nu elke dag ietsjes beter en dan gauw naar huis (lees de camper). Sterkte knuffeltjes voor jullie. 🥰🥰

Karin 2024-04-21 17:43:52

Het wil nog niet echt zo te lezen,dat je eigenlijk geen trek in iets hebt!Je bent nog lang niet de oude!Jee dat dat maar gauw over mag gaan!Gelukkig dat Marinus de hele dag aanwezig is.Beterschap en voor jullie beiden veel sterkte

Marianne 2024-04-21 19:35:02

Wat ben je toch een topvrouw. Van elke situatie toch weer wat maken. En dan Marinus als verzorger van vrouw én huis. Geweldig stel ❤️ Hoop echt dat je snel opknapt en weer naar je eigen rollend huis mag gaan. Heel veel beterschap en sterkte voor beiden. Lieve groetjes van Mike en Wilma.

Wilma 2024-04-21 21:38:08

Wat een vervelende situatie Ina. Liggen in een ziekenhuis is nooit leuk, zeker niet als je in het buitenland bent. Fijn dat Marinus zo veel bij je kan zijn. Sterkte voor jullie beiden, hou je taai en beterschap. Groeten, ook van Everdien

Thole Feith 2024-04-21 22:49:39

Wat fijn dat het wat beter gaat met je schouder Ina. Hoop voor je dat het eten je ook weer spoedig zal smaken. Een goede nachtrust is als je in een ziekenhuis ligt ook heel veel waard. Sterkte voor vandaag en wij hopen dat je spoedig het ziekenhuis weer kunt verlaten. Ook voor jou heel veel sterkte toegewenst, beste Marinus !! Groet van P & W