Weer op stap met de camper.

Nederland, Zaandam

Morgen vertrekken we weer met de camper, dit keer even iets heel anders. We gaan naar noord Duitsland, maar eerst gaan we bij Sandra en Michiel langs. Daarna gaan we richting noorden waar we oa naar Bremen en Lübeck gaan. De fietsen gaan ook mee mischien kunnen we bij Michiel of later langs de Wezer nog wat fietsen. Geen idee hoe lang we wegblijven zal natuurlijk erg afhangen van het weer. Het is in ieder geval een streek die hele maal nieuw voor ons is.

Afgelopen 2 weken is Marinus druk geweest met onze „horror“ Horrex plissé deur die dus weer stuk was. Hij heeft gebeld en gemaild met diverse bedrijven voor losse onderdelen, zonder resultaat. Er bestaat een zgn reparatie set maar dat is met hetzelfde waardeloze koord dat dus al eens vervangen is. Dat gaat hij niet nog een keer gebruiken want het is best wel veel werk.

Toen zelf maar een oplossing en andere onderdelen gezocht(voor nog geen €10) en weer aan de slag, heel veel werk weer. Maar hij doet het weer, hopelijk blijft dit wel goed.

Groetjes Ina en Marinus

Weer een mooie reis. De Weser, daar kun je goed fietsen. Veel plezier en geniet ervan. Berta en Pieter Smilda Groningen nu vanuit Italië.

Berta Smilda 2021-09-16 11:21:54

Dat wordt, als de Weergoden meewerken, een heel leuke trip. Lübeck en ook Hamburg is ons heel goed bevallen en we hebben, door de jaren heen, al heel veel van de Weserradweg gefietst. Ga zeker ook langs Minden: mooie CP, mooie stad, mooie (fiets-)omgeving. Geniet ervan, goede reis en in nordduutsj: MoinMoin!

Fred & Els 2021-09-16 11:46:46

Wat fijn om er weer even tussenuit te gaan en zeker met een "nieuwe" horror deur. Fijne reis in het hoge Noorden en de groetjes aan Sandra en Michiel. We lezen en zien alles wel weer. Groetjes voor jullie beiden van A + A.

Adrie en Arthur 2021-09-16 11:49:12

Goed zo Ina en Marinus ! Ga er maar vandoor , geniet er maar van . Ik zit op het moment op Walcheren. Ook zo leuk. En met mooi weer .

Guda 2021-09-16 11:54:03

Graag wensen we jullie weer een fijne tocht toe. Hoop dat jullie goed gezond weer terug zullen komen en de vouwdeur het met Marinus z'n inzicht over te gebruiken materialen beter zal houden, dan de fabrieksonderdelen!! Ik heb er alle vertrouwen in. Groetjes aan Sandra en Michiel. Lubeck is m.i. een goede keuze om wat tijd te spenderen. Het centrum en de bijzondere oude pakhuizen zijn beslist de moeite waard. Heb het goed, een beetje jaloers ben ik deze keer wel, want de Noord-Duitse orgelbouwers en hun erfgoed zijn in mijn ogen de besten. Daarvan is veel moois te zien en horen in de diverse kerken. Heb het goed samen !! Groet van P&W.

Peter Kee 2021-09-16 12:08:20

Een heel fijne, mooie en veilige reis gewenst. We hebben Lübeck laten weten dat jullie komen en ze zouden nog wat marsepein voor jullie bewaren, te lekker! Prachtige stad, jammer dat we het museum niet in konden, doen we de volgende keer. Intussen, zoals je hebt kunnen lezen, best wel wat parkeerplaatsen, waar de campers ook gewoon mogen staan voor €6.50 per 24 uur. Geniet ervan en ik hoop dat je enkel zich goed houdt. Groetjes WilmaMike

Wilma 2021-09-16 12:13:43

Leuk dat je het plissé-gebeuren ook hebt vastgelegd. We bellen 🙋‍♀️😘

Luisa 😉 2021-09-16 14:01:32

Heel veel plezier in het Duitse. Idd weer eens wat anders. gr. Edso

Edso 2021-09-16 14:37:51

Tolle Idee, mal in den Norden von uns Duitse zu gehen! Grüßt mir meine alte Heimat Schieder gleich bei Herrentrup und Michiel und seine Familie! Wir wünschen gutes Wetter, interessante Erlebnisse und eine gesunde Rückkehr. Johanna & Wolfgang

Johanna & Wolfgang 2021-09-16 18:32:31

Noord Duitsland is mooi. Fiets ze!!!!

FritsEllen 2021-09-16 21:04:53

Ben altijd een beetje jaloers op ‘handige’ mannen. Niet alleen technisch inzicht, maar juist technisch kunnen handelen. Compliment Marinus! Ina is weer heel deskundig op andere terreinen, jullie vullen elkaar dus perfect aan. Waar de reis ook heengaat > succes verzekerd. Geniet ervan. Wij nu onder de bomen in Sagiada ( met hulp van jouw coördinaten), wat een geweldige plek. Puur natuur en een kabbelende zee op 10 meter. Onze 1e kennismaking met GR is 👍👍👍. Ik ga je verslagen doorspitten op vergelijkbaar moois. Dank voor alle voorwerk!

Peter&Charlotte 2021-09-17 09:26:12

Intussen zijn jullie in het "duitse"aangekomen:hele goede en fijne reis gewenst! Hoop dat het naar de zin gaat zonder mankementen! Zal de verslagen met veel enthousiasme lezen! Groet vanuit een zonnig buurland

Marianne 2021-09-18 16:35:14

Goedemorgen, mag ik iets vragen over de plissé hor. Mijn man is er ook mee bezig en dachten wij kopen visdraad ipv van het bestaande slechte draad, maar de vis winkel had eigenlijk niets wat wij zouden kunnen gebruiken. Mag ik vragen wat Rinus heeft gebruikt en waar gekocht? Hoop dat jullie weer mooie plannen hebben om te gaan reizen. Ik hoor het graag of Rinus een oplossing heeft alvast bedankt.

Corrie 2021-12-07 11:05:58

Bericht voor Corrie??? Ik heb geen email van je er staat een mall met foto klaar maar kan hem dus niet versturen . Bij Pindat zie ik de naam corrie niet staan, dan heb ik je email in de verzendlijst maar nu weet ik het even niet. Mail even naar hussaarts apenstaartje gmail .com