Calahonda

Spanje, Motril

6-4 We zijn 8 km opgeschoven naar het westen en staan op een P aan het strand in Calahonda. Een klein stukje langs de kust maar een prachtige kustroute met genoeg stop/picknick plekken. Normaal staan hier denk ik best wel veel campers maar nu door de regen afgelopen dagen niet. De plek zat al in onze planning maar ivm het slechte weer toch eerst voor de CP gekozen.

We konden op een plek staan zonder plassen. Eerst maar even boodschappen en brood halen. ‘s Middags lopen we naar het eind van de baai, veel vakantiewoningen mooie en verwaarloosde en een klein vervallen resort. Sla je de hoek om dan zie je weer de plastico’s.
Inmiddels zijn er een aantal campers bijgekomen.
Er is steeds wel wat te zien, wandelende mensen, wat vissers, maar wel rustig.

7-4 Het is prachtig weer, we staan goed dus we blijven nog een dagje. Later in de ochtend lopen we naar de andere kant van de baai waar de bootjes op het strand liggen. Men is er ook bezig een parkje/boulevard te maken. Er staan een paar aparte, zo te zien zeer oude, bloeiende bomen.
Het blijft rustig, er zitten weer wat vissers bij het water en er zijn wat mensen op het strand. Morgen gaan we weer verder,
Groetjes Ina en Marinus

Mooi plekje. Hebben hier al een paar keer met plezier gestaan. De laatste keer zijn we weggestuurd door de politie, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Grt. Nico

Nico 2022-04-07 18:23:45

Mooie foto's, de plassen na langdurige regenval zijn nog duidelijk zichtbaar. Geniet van het mooie weer dat jullie momenteel ten deel valt. Groet van Peter & Wilna.

Peter Kee 2022-04-07 19:13:34

Hallo Ina en Marinus, leuke reis maken jullie ondanks het af en toe mindere weer. We zien bekende en onbekende plekjes voorbij komen waarvan we denken wie weet..... Want we gaan het morgen ook weer proberen, uiteindelijke doel is ook Andalusië. Veel plezier, Groeten, Everdien en Thole

Everdien en Thole Feith 2022-04-07 21:31:56

Prachtige foto's en plekje. Mooi hoor, moeten wij ook maar eens heen 😊😜

Karin 2022-04-08 09:30:04

Zo zuidelijk en..mooi weer hopelijk blijft het zo!Het stemt gelijk weer iets vrolijker. En weer mooie foto's van allerlei zaken, geeft een goede indruk. Genieten jullie er maar van en veel plezier onderweg. Gr.Marianne