Dag 6- Hotel

Indonesië, Sanur

Al vroeg word ik aangeschoten door de Front Office Manager met het verzoek om 10 overnachtingen te betalen. Vooruit betalen was hier niet eerder nodig. Het geld is blijkbaar nog steeds hard nodig, ondanks het feit dat het hier een staatshotel betreft én men niet heeft te klagen over de bezetting (nu een vol huis).
Het onderwerp is al eerder aangesneden, het hotel is dringend aan een renovatie toe. Er wordt naar verluidt vooralsnog geen budget vrijgemaakt voor een grote opknapbeurt. Links en rechts wordt er hap-snap wat opgeknapt, erg jammer.
Het ontbijt is karig, maar voldoende. Dit is ook al jaren hetzelfde.
Net als vorig jaar wordt mij een enquête formulier onder de neus geduwd, nu niet een enkel A4-tje maar liefst 4 pagina's. Om behulpzaam te zijn, vul je het in maar of het een renovatie dichterbij brengt, betwijfel ik.
Over de service en dienstverlening door het personeel hebben wij overigens ook nu niets te klagen.
De bungalows die ooit bij het hotel hoorden, zijn nog steeds niet beschikbaar. Dat terrein moet geleased worden, en eigenaar en het hotel zijn het nog steeds niet eens over de prijs. Die troosteloze aanblik is nu afgeschermd met een mooie bamboe schutting.
De tuin tussen het restaurant en het strand heeft men voorzien van extra tropische planten en het hoteldeel van het strand is wat beter gescheiden van de rest.
Nu maar hopen dat men een keer de kamers kan gaan aanpakken.
Het weer: zonnige zondag, 31 grC
Gegeten bij Casetta

Heel leuk alle bekende plekjes te zien , zeker Herman zijn hart gaat open . Grappig dat jullie het ontbijt karig vinden , wij vonden het altijd super , div. soorten tropisch fruit , vaak mini croissantjes , een eitje gebakken , omelet of gekookt , yoghurt en of keuze in 2 soorten indonesch eten. Koffie , thee en div sapjes. Wij hebben dat allemaal thuis niet hoor!😉 Geniet van het warme weer, hier stormt het , nu windkracht 7

Herman en Els 2024-01-22 08:32:54

Ontbijt: Paar stukjes watermeloen, 8 schijfjes tomaat, geen croissants , wel eitjes, geen yoghurt, erg droog brood, als beleg beetje kaas en Jam, en ja nassi, maar dat eten wij 's avonds al, koffie, thee en sapje. Verhongeren doen wij niet hoor, maar je betaald er ook voor.

Leo 2024-01-22 09:00:38

Leo wat ik niet begrijp: waarom koop je niet gewoon die hele tent op? Bea lekker ontbijtjes maken jij de administratie en lopende zaken je weet nu toch niet wat je met al je geld moet doen! En dan komen wij ook beslist bij je kijken! Geniet er van hier is petweer!!!

Elllen en Jan 2024-01-22 10:45:02

Ik lees het al, het is een Maasdelta-dependance geworden.... Gelukkig wél lekker weer bij jullie! Nog biljarten Leo?