Dag 21-zon-van Tampa naar Amsterdam

Verenigde Staten, Tampa

Vanochtend vroeg uit de kooi en naar de "kantine" voor een stevig ontbijtje. Die brandstof (en nog meer) zullen wij vandaag wel nodig hebben, willen wij een beetje okselfris op Schiphol verschijnen.
Aan boord eerst door de douane en dat begint al met wachten en wachten. Zo ook voordat wij van boord kunnen omdat een aantal reizigers zich niet op tijd meldt.
Eenmaal van boord gaat het soepel en staan wij binnen een uur op het vliegveld, ingecheckt en wel.
Wij vangen diverse geluiden op van ongeruste reizigers mbt sneeuwval elders, maar voorlopig staat onze vlucht naar Detroit op "on time".
Aangezien je er verder toch geen invloed op hebt, gaan wij in de afwachtstand en internetten wat.
Onze dank voor de vele "goede reis wensen" en dat kan dus eigenlijk niet fout gaan.
De vlucht naar het besneeuwde Detroit vertraagt ietsje maar wij hebben daar ruim een uur voor het overstappen.
De vlucht naar Amsterdam vertrekt op tijd en aangezien de wind met 160 km per uur onder de staart van het vliegtuig blaast, wil het beest wel gang maken en gaat de vlucht een half uur korter duren.
Nog wat eten en dan gaat de slaappil er in. Morgen verder, er voor nu.......ik ga slapen, ik ben moe, sluit mijn beide oogjes toe ........

We hebben van jullie reisverslag genoten. Goeie rit terug, hier wacht de herfst weer op je. Ben net gebeld door het ziekenhuis dat ik a.s. woesdag geopereerd kan worden ipv 26 maart, hoera hoera