Dagen 1 en 2- di en wo

Indonesië, Sanur

Eindelijk is het weer zover en stappen wij in het vliegtuig om ons redelijk comfortabel over deze aardkloot te verplaatsen.
Ditmaal niet om een autotour te gaan maken maar om te overwinteren op Bali.
Wij hebben geen idee of dit gaat bevallen, 6 weken min of meer op dezelfde plaats verblijven, maar als je het niet probeert, zal je er niet achterkomen.
De ochtendvlucht met Singapore Airlines brengt ons vanaf Amsterdam en Singapore naar Denpasar op Bali.
Het is ruim 15 uur vliegen en daar komen overstaptijd en het tijdverschil bij, het is op Bali 7 uur later.

Van -4 naar +31 grC, dat moet door onze lijven verwerkt gaan worden, en liefst zo snel mogelijk.
Half brak komen wij bij ons hotel aan en wordt ons reisgezelschap, wij reizen met O.B.I. Baarn, verwelkomt door bloemenmeisjes en gamalan muziek, in mijn oren klink het als ketelmuziek :-)
Na de nodige toespraakjes snel de airco van de kamer opgezocht, inhoud van de koffers verspreid over de kamer, geld gewisseld en een grote bier op het strand gedronken. Het vochtgehalte van onze lichamen is wel aan aanvulling toe.
Wij gaan maar vroeg eten want wij voelen aan dat het vandaag niet laat gaat worden, er valt tenslotte nog een nacht in te halen.

Dat ziet er leuk uit , genieten maar .

Leen en Arejan 2016-01-20 13:21:11

Wel erg lang vliegen zeg, maar dan heb je ook wat van -3gr.C naar 31gr.C heftig. Zal even moeten wennen, maar onder een parasol met de nodige drank kom je gauw een heel eind. Heel veel plezier. Gr. Jaap en Gerda

Jaap en gerda 2016-01-20 18:00:26

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Je was natuurlijk al moe omdat je de koffers met de hand naar beneden moest brengen omdat de lift stuk was : maar beter de lift dan het vliegtuig!! Geniet er van Jan heeft positief nieuws gehad van de cardioloog : Super conditie 100% alleen ritme wat traag: tussen 20 en 6o klappen per minuut maar geen probleem op vakantie te gaan!!Over 3 maanden terug! Geniet van het lekkere eten en al het moois!!!!!!!!

ellen en Jan 2016-01-20 21:53:58

Bijzonder om zo te worden verwelkomt. 31gr.C is niet verkeerd t.o.v. de schamele 3gr.C hier. Slaap lekker zodat jullie daarna het eiland, de mensen, cultuur en het eten en drinken kunnen gaan ontdekken en waarderen. Veel plezier en neem het ervan!

Nel en Arij 2016-01-20 22:34:44

Het is altijd weer een hele reis, maar je moet er wat voor over hebben, lekker slapen en weer fris op! Zie weer naar jullie verslagen uit, hebben niet altijd internetverbinding, maar weer eenmaal thuis geen probleem, fijne tijd! Kassi an