Aankomst

Nederland, Hellevoetsluis

In Singapore moeten wij een uurtje uit het vliegtuig en is er geen tijd om ergens een biertje te drinken. Het vliegtuig krijgt een verse bemanning en brandstof. Weer door de controle en doorvliegen. Het is nu nog 2u 15min. naar Denpasar.
Het vliegtuig zit maar half vol. Blijkbaar zien een hoop mensen een reisje naar Bali nog niet zitten vanwege de actieve vulkaan op het eiland.
Een chauffeur van ons hotel staat op ons te wachten en levert ons na een half uur af bij het hotel.
Na de nodige registratie formaliteiten snel naar onze kamer, biertje op ons terras en de koffers leegmaken. Uitgewoond stappen wij ons bed in, weer blij dat wij er zijn.

fijn dat de reis goed verlopen is en dat jullie veilig op de plaats van bestemming zijn.geniet er van en wij genieten dankzij leo mee.

ria nootenboom 2018-01-17 07:55:51

Fijne vakantie. Ik kijk uit naar de dagelijkse verslagen.

Willeke 2018-01-17 08:18:09

Veel plezier.

Leen & Arejan 2018-01-17 10:38:36

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen. Een fijne tijd gewenst, geniet er maar van!