Weinig

Indonesië, Denpasar

Het is en blijft hier een feest. Vanaf onze strandbedjes zien wij in de verte zelfs een grote "tros" ballonnen over het zeewater rollen. Waar die vandaan komen wordt dus onderwerp van discussie. Diverse opties passeren de revu. Misschien komen ze wel van een strandfeest helemaal op Lombok, niemand zal het weten.

De laatste dagen zien wij regelmatig een surfklas het water in gaan, meestal Japanners of Koreanen of Chinezen. Die mensen lijken allemaal zo op elkaar. De golven zijn hier blijkbaar toch hoog en lang genoeg om op te surfen.
Wij besluiten om de lunch bij hotel Bali Beach te nuttigen, een pizza en fruit voor de verandering. Onze bedoeling is om dit te combineren met een bezoek aan museum Mayeur maar dit is helaas gesloten. Wij doen de komende dagen wel een nieuwe poging.

De huur van onze fietsen hebben wij met een week verlengd tot onze laatste dag in Sanur. Het is toch wel fijn om fietsen beschikbaar te hebben wanneer je wat verder weg wilt.
Made, het watermannetje, ook weer blij met 140.000 roepie
(€ 9 ).

De dag verloopt verder zonder noemenswaardigheden. Morgen weer nieuwe kansen.

Het weer: zonnig tot half in de middag, droog, 30 grC
Gegeten bij Tootsie

Heerlijk om rustig op je zonnestoel te mijmeren waar die ballonnen wel vandaan kunnen komen, ga zo vooral door. Het absolute onthaasten!