Rust

Indonesië, Denpasar

Om te beginnen en niet te vergeten: onze dank aan allen die ons een prettige overwintering hebben toegewenst.
Verder wensen wij de "achterblijvers" veel winterplezier 😭

Zo, en nu de dag van vandaag.
Zaterdag, ik dacht dat het normaliter druk zou zijn met lokale mensen, maar de dag begint en eindigt rustig.
Een zeewindje en een behoorlijk wolkendek maakt het aangenaam vertoeven. Een Elfstedentocht zit er hier voorlopig niet in. Maar goed ook, er is hier veel te koop, maar Balinese doorlopers hebben wij nog niet ontdekt.

Bea heeft op haar smartphone een app geplaatst waarmee haar activiteiten worden gemeten. Nu begrijp ik niet zo waarom zij deze zelfkastijding wil ondergaan, maar goed, het is geheel vrijwillig. Komttie: tussen 08.00u en 14.30 u heeft de app 19 minuten activiteit gemeten, dat is dus inclusief het zich omdraaien op het strandbed.
Confronterend, dus zo'n app moet ik niet hebben. Die zou hebben blootgelegd dat ook mijn activiteit op vrijwel het nulpunt ligt.

Gisteren nauwelijks in de zon gezeten maar toch behoorlijk rood geworden. Vandaag is het dus oppassen geblazen.

Wat ik ook verzin, er komen verder geen zinnige of onzinnige zaken opborrelen die ik voor dit dagverslag kan gebruiken.

Gegeten bij: Warung Ibu Resi
Weer: droog, bewolkt, zeewindje, temp. 30grC

Op markplaats dat ding met de vermelding "ongebruikt"

Rene 2019-01-20 10:19:51

Elke dag een stevige wandeling en je bent een tevreden mens haha. O ja, nog gezond ook!

Corrie 2019-01-20 14:22:02

Nou ja je kan met nietsdoen ook zeer tevrede źijn. Maarja Bea heeft haar niet activiteiten patroon ontdekt, en jij hebt een gat in de markt ontdekt , door de balinese doorĺopers op de balinese markt te gooien. Wij hebben ons ondanks de lichte vrieskou maar met een lekker zonnetje naar het strand begeven voor een strandwandeling, ook heerlijk. Tot horens. Gr.

Jaap en Gerda 2019-01-20 17:16:11

Zonder appregistratie gisteren 3 uur lang gelopen, waarvan een gedeelte door zandduinen. Ben helemaal trots op mezelf; was voor het eerst na m'n heupbreuk. Heel anders dan bij jullie weliswaar, is het hier nu ook geweldig weer overdag. Maar, eerlijk is eerlijk, geen strandbedden weer. Jaloezie is latent aanwezig. Veel plezier, Dickie