Dag 29 - terug in Nederland

Nederland, Hellevoetsluis

Dit is dan de allerlaatste pin.
Wij kijken terug op een bijzonder geslaagde rondreis langs voornamelijk natuurparken in de VS, een roadtrip van ca.4500 km.
Het is echt moeilijk, zo niet onmogelijk om hoogtepunten te benoemen.
Als je het wat ruimer bekijkt, zeggen wij dat de hele reis één hoogtepunt is geweest, natuurlijk ook met wat tegenvallertjes maar die mogen in het totaalbeeld geen plek krijgen.
Het in en uit de auto stappen voor het maken van vele foto's heeft er toch nog voor gezorgd dat wij beiden 2 tot 3 kg aan lichaamsgewicht zijn verloren, en wie had dat gedacht na het zien van de foto van één van onze eerste ontbijtjes !!
Gistermiddag zijn wij toch nog spontaan in slaap gevallen maar vannacht weer gewoon geslapen, en nu voelen wij ons weer redelijk fit.
Ik zie dat de eerder door Pindat teruggezette foto's van Monument Valley toch weer zijn verdwenen; die zet ik dan maar bij deze pin.
Het was leuk om een reisblog te maken, niet alleen om naderhand nog een reisdocument te hebben, maar ook om onze belevenissen met anderen te kunnen delen.
Als je dan ook nog merkt dat er meegeleefd wordt, maakt dat het extra leuk, waarvoor onze dank.
Groeten,
Bea & Leo

We hebben jullie "op de voet" gevolgd. Erg leuk! Best veel werk elke dag. In de Nationale Parken hebben we nooit wifi maar verder gaat het prima. We sturen af en toe een fotocollage en that's it. Jullie hebben een prachtige trip gemaakt, nu nog lang nagenieten! Ook met prachtig weer thuis gekomen, dat is mooi meegenomen. Bedankt voor alle verslagen en tot kijk in NL!