Dag 5- Fietsenjacht

Indonesië, Sanur

Tijdens het diner gisteravond vertelt een mede-hotelgast dat zij een erg voordelige huurdeal voor een fiets had gesloten met behulp van een kennis in één van de andere strandhotels. Dat is niet tegen dovemansoren gezegd en wij spreken af om vandaag samen te gaan onderzoeken wat er mogelijk is.
Nadat ik het nachtelijk zweet van het klamme lijf heb gespoeld, wandelen wij over de boulevard op zoek naar een paar mooie fietsen.
Het blijkt weekend te zijn (!) en dan is de vraag naar fietsen groot. Wij vangen dus voor vandaag bot, maar kunnen wel afspreken dat wij de fietsen vanaf maandag kunnen huren. Kosten voor 2 stuks voor 3 weken in totaal 1.000.000 roepia = € 59,00, een mooie deal.
Bij het koffie-drinken ontmoeten wij Connie en Chris die ook aan hun overwintering zijn begonnen. Wij hebben zoveel bij te kletsen dat wij te laat ontdekken dat de lunchtijd alweer achter ons ligt.
Het is heerlijk strandweer dus laat ook dat luie zweet dan maar komen......
Het weer: zonnetje met een bries, 31 grC
Gegeten bij Warung Ibu Putu.

Blijf nog maar even hier storm op komst....

Ellen en Jan 2024-01-21 09:47:05

Overwinteren wordt hier overstormen... Veel fietsplezier!

Bert. 2024-01-21 12:14:04

Wel even wennen die 31 oC lijkt me. De fiets geregeld vanaf morgen op pad, doe maar voorzichtig in dat drukke verkeer! 🚵🚴