Restaurant Inna Sindhu Beach

Indonesië, Sanur

Hotel Inna Sindhu Beach straalt nog steeds de pure Balinese sfeer uit. Met de muziek van een gamelan-orkestje op de achtergrond, tikt dat eitje bij het ontbijt nét even anders dan bij ons thuis.
Die sfeer straalt af van de tropische tuin, de boulvard, de eettentjes, het strand, eigenlijk aan alles om je heen.

Loop je door de prachtige tuin richting strand dan kom je langs het restaurant.
De sfeer is prima maar ook hier merk je dat er de laatste jaren niet of nauwelijks wat in geïnvesteerd is. Wij worden dezer dagen met de neus op de feiten gedrukt want op sommige plaatsen kan het dak de overvloedige regen niet buiten houden. Voor het personeel is het dan dweilen geblazen.
Het ontbijtbuffet is minimaal, maar normaliter voldoende. Wanneer je een extra wens hebt, dan kijken ze wat er voor je gedaan kan worden. Al in 2018 werkte het tosti apparaat niet goed, en dat doet ze nog steeds niet, maar ook dat went.
Wij nemen ons steeds voor om ons nergens aan te ergeren maar ons slechts te verwonderen, dat is goed voor het humeur.
Erg jammer dat het diner hier maar niet wil lopen. Aan de lokatie ligt het niet, mooi open restaurant en tafeltjes ook op het strand. Misschien moeten ze het wat meer promoten, want daar merken wij helemaal niets van. Wellicht hebben zij de moed opgegeven.

Het is vandaag heerlijk strandweer, zon en een heerlijke zeebries.
Bij de koffie komen wij Chris en Conny tegen die wij nog kennen van ons verblijf in Taman Agung (2018). Wanneer wij eindelijk bijgepraat zijn, is zelfs de lunchtijd alweer voorbij.
Hoogste tijd om de stembanden wat rust te gunnen en onderuit te zakken voor een powernap.

Het weer.
Vandaag: max. temperatuur: 30°C /onbewolkt/strandweer met zeebries.

Leuk dat jullie regelmatig bekenden tegen komen! Zo op de foto's ziet het er netjes uit in jullie hotel. Zonder regen is het natuurlijk heerlijk daar! Houden zo!

Corrie 2023-01-29 14:32:59

Toch vreemd dat zo'n mooi restaurant niet stampvol zit, kan niet alleen aan het tosti apparaat liggen. Wel nammer vor de bezelligheid. Misschien vinden ze het prima zo? Fijn dat het weer goed meewerkt, kunnen jullie in ieder gevallekker naar buiten.