Dag 18-do-onderweg naar George Town (zeedag)

Kaaimaneilanden, George Town

Zo'n zeedag is nu typisch een dag waarop normaliter niet veel over valt te verhalen.
Wij lijken steeds luier te worden en schenken derhalve ook niet veel aandacht aan evenementen die overdag op het schip worden georganiseerd.
Zoals eerder vermeld, wordt er genoeg georganiseerd om lichaam en geest te teisteren of te ontspannen maar wij hebben daar overdag niet zo'n behoefte aan.
Onze dag begint met het gebruikelijke ontbijtbuffet maar duurt vandaag aanmerkelijk langer omdat wij ontspannen met nederlandse medereizigers aan tafel zitten te bomen.
Daarna is het zaak om een relatief koel plekje rond het zwembad te vinden en dan begint het grote luieren in wederom een heerlijk zonnetje en een temperatuur van 27 grC.
Lezen-eten-drinken-keuvelen........dat is het een beetje.
Gelezen dat je op de Cayman eilanden, ons volgende doel, weer genoeg toeristische attracties hebt maar of wij met een van de vele aangeboden tours meegaan, is de vraag.
Vandaag genoeg tijd om er over na te denken.
Inmiddels dendert het schip met een snelheid van 19 knopen per uur af op onze volgende bestemming.
Nieuwe foto's zijn er vandaag niet gemaakt, dus ik voeg wat oudjes van Willemstad en Oranjestad bij.
Met de klok mee:
1.drijvende fruitmarkt Willemstad
2.personeel zingt voor Bea "er is er een jarig...."
3.ligstoelen aan boord staan iedere ochtend netjes klaar; wij hangen meestal in rieten armstoelen.
4.Aruba haven met deel van het achterdek
5.vertrek uit Aruba
6.selfie in trammetje in Oranjestad

Wat een rot leven zeg , volgende keer moet je maar met de Eendracht mee gaan , vervelen is er dan niet bij .

leen 2014-02-07 01:37:45

Geniet er nog maar fijn van! Als jullie terug komen is het lente, de eerste narcissen staan hier al in bloei! Misschien kunnen jullie dat kleurtje een beetje bijhouden op jullie eigen dek thuis :-))