Zondag

Indonesië, Bali

Gelukkig zijn de regenwolken verdwenen en doet deze dag zijn naam eer aan.
Fijn voor Dickie en Frans omdat het hun eerste volle dag op Bali gaat worden. Wij ook blij, iedereen blij.
Wij zijn inmiddels bijgekomen van dit verrassende bezoek en maken wat aanpassingen voor de invulling van komende week. Herman en Els doen daar verder ook niet moeilijk over.

Het plan is om e.d.d. samen een dagtourtje te gaan maken en ik kan gelukkig Gusti strikken voor a.s. woensdag. Waar wij naar toe zullen gaan, moeten wij nog uitvogelen. Gelukkig heb ik PINDAT nog zodat ik daar wat ideetjes uit kan halen.

Dit wordt typisch weer zo'n stranddag met veel luie uren.
Leuke dag ook voor Els die vandaag jarig is en vanuit diverse kanten in de bloemetjes wordt gezet.

Mede door het mooie weer is het behoorlijk druk op het strand. Lokale vissers verkopen hun handel en er is grote belangstelling voor de mooie schubbenbeesten.

Wij eten vanavond bij lekker weer, op het strand of anders ergens overdekt. Er komt wel een punt van aandacht bij, want restaurants met kleine porties moeten deze week zoveel mogelijk worden vermeden. Frans eet namelijk voor twee, dus dat gaat nog wat worden.
Zitten wij vanavond heerlijk aan het strand bij Tootsie om te gaan eten, begint het te regenen. Zo jammer van zo'n zwoele avond. Mensen rennen met hun bordjes met eten, ook wel weer komisch.

Wij zakken nog wat uit bij Luthus met een inmiddels traditioneel ijsje rum/resin.

Weer van vandaag: 31 grC met overdag een staalblauwe hemel. Regen na 18.30u.

Wat een surprise! Familiebezoek op je verjaardag Bea. Hartelijk gefeliciteerd en veel plezier met elkaar. Jan en Atie.

Atie 2018-02-05 09:35:23

GEFELICITEERD Bea, heerlijk om je verjaardag buiten te vieren in februari ☺ en dan ook nog met Frans en Dickie er bij. Zitten wij mooi zonder gebak bij het Verschil vrijdag 🤣. Gezellige avond nog!! Groetjes uit Bleiswijk!

Dick en Corrie 2018-02-05 11:18:55

Bea ook van ons natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuker kan het toch niet worden, speciaal voor jou verjaardag een vliegreisje van Frans en Dickie naar Bali. Veel plezier en gezelligheid gewenst. Groetjes

Jaap en Gerda 2018-02-05 13:06:13

Lieve Bea,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En dan nog zo,n verrassing van familie erg leuk gedaan niets zeggen en dan ineens voor jullie neus staan geweldig. een fijne dag met z,n allen veel plezier. ria

ria nootenboom 2018-02-05 15:48:00

Ook van ons van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! 🍷🍷 Gezellige avond en groetjes aan Frans en Dickie, wel een verrasing hoor.

Riek en Divk 2018-02-05 17:25:39

Bea ook van ons van harte en Leo ook natuurlijk een beetje, geniet ervan Groetjes