Dag 22-terug op het nest

Nederland, Hellevoetsluis

Een laatste update teneinde het reisverslag netjes af te ronden.
Vanmorgen landen wij inderdaad een half uur vroeger dan geplanned veilig op Schiphol.
Annie en Jaap zitten al wachtend aan de koffie. Goed voorbeeld doet goed volgen en het moet gezegd, de Hollandse koffie steekt mijlen ver boven die van onze Amerikaanse bondgenoten uit.
Beetje bijpraten waarna wij richting huis trekken.
Last van iets wat op heimwee lijkt, hebben wij niet, maar het voelt weer goed aan om in Nederland terug zijn.
Wel een lekker temperatuurtje zeg, brrr, onze bruin/rode herfstkleur past goed bij dit weer.
Snel wat boodschappen aan de overkant gehaald voordat wij echt last krijgen van de jetlag. Het echte belabberde gevoel hebben wij nog niet, mede door het feit dat er een aantal uren in het vliegtuig geslapen is (leve het halve slaappilletje!).
Nog een siesta van twee uur en dan maar zien hoe laat deze twee oude lijven het vanavond wakker houden.
Alle volgers bedankt voor de leuke reacties op ons reisverslag. Net zoals een aantal volgers ons verslag bij het ontbijt of de koffie lazen, keken wij na het ontwaken of er al wat reacties waren, en die waren er meestal wel en dat gaf een goed gevoel.
Wij kijken terug op een bijzonder leuke vakantie. Met het cruisen hebben wij een nieuwe ervaring opgedaan die voor herhaling vatbaar is, maar niet ieder jaar. Wat ons betreft in een ander, warm gebied, en dan ook weer met de Zonnebloem.....nee, sorry, de Holland America Line.
Wij hebben ruim een jaar de tijd om de volgende reis naar de VS voor te bereiden, Yellowstone en omgeving. Aangezien je daar niet met de boot kunt komen, kiezen wij dan weer voor ons favourite vervoermiddel, de auto.
Het is ver vooruit kijken maar het gaat onder het motto "leef alsof het je laatste dag is, plan alsof je het eeuwige leven hebt".

Welkom thuis hoor, blij dat jullie weer veilig in de haven zijn. Hoop jullie snel weer eens te zien, we krijgen steeds minder verjaardagen....Liefs, Truus

Truus 2014-02-10 18:52:37

Daar ben ik het helemaal mee eens , fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad jammer dat we geen contact konden maken .maar we hebben wel het zelfde weer gehad .groetjes en snel tot ziens .

leen 2014-02-10 20:36:52

Welkom in Hellevoet en lekker uitrusten!