Strand

Indonesië, Sanur

Het is jammer dat de airco niet iets meer lawaai maakt. Straathonden hebben vannacht blijkbaar de behoefte om uitgebreid met elkaar te communiceren. Als je toch al niet vast slaapt, houdt het je wakker. Nou ja, het hoort er allemaal bij.
Vandaag gaan wij voelen of het op het strand valt uit te houden. In tegenstelling tot eerdere jaren staan er weinig strandbedjes en parasols. Het is niet druk en wij vinden snel een plek onder de bomen. Tijd om die witte lijven lichtjes aan te braden.
Het wordt uiteindelijk nog gezellig op het strand omdat er wat Nederlanders aankomen, die wij kennen van vorige keren.
Ook de strandpedicure Made Small verschijnt ten tonele. Zij zorgt er weer voor dat Bea wordt voorzien van gelakte teennagels met bloemetjes. Wij krijgen gelijk het verzoek mee om volgend jaar nagellak van de Hema en/of Kruidvat mee te brengen. Slim hoor, maar dat willen wij wel doen, áls wij nog een keer naar Bali gaan.
Het avondmaal nuttige wij bij Benno's, binnen, want er vallen wat hoosbuien. Jammer dat het restaurantdeel op het strand niet meer overkapt mag zijn.
In voorgaande jaren sloten wij de dag vaak af met Herman en Els en namen wij de dag nog even door onder het genot van een rum/resin ijsje én cappucino. Zij kunnen er helaas niet meer bij zijn en worden gemist. Dat ritueel behoort dus tot het verleden.
Tot slot: heerlijk om te lezen dat het in Nederland wintert; het is hier 30°C 😁

Geniet ervan👍 gelukkig valt hier geen sneeuw, maar schijn t zonnetje😉 maar is wel beetje koud met 5 graden.

Els van den bosch 2023-01-19 15:21:37

Herman mist het ook enorm , als het aan hem licht boekt hij nog snel een reisje Bali! Ook ik heb bijna heimwee, maar het is even niet anders ! Geniet ervan , wij genieten op afstand mee! Is OBI al arriveerde?

Herman en Els 2023-01-19 15:50:58

Zou graag uitgebreid willen reageren maar ben na het zien van de overheerlijke nasi op weg naar You Yi. El heeft me zitten opjutten.

René Schot 2023-01-19 17:28:53

Vandaag hier eindelijk droog met flink wat zon, maar i.p.v. 30 braden slecbts 5. Dus lekker daar blijven. De nasi goreng van Benno's ziet er heel smakelijk uit, dus Nel en ik moeten toch maar weer eens langs bij Woo-Ping.😊😊