Voeten op Bali

Nederland,

Wij zijn zojuist opgestegen voor de vlucht van Singapore naar Denpasar. De vlucht van Amsterdam naar Singapore verliep soepel en zonder probleem. Óók geen schreeuwende nageslacht van wie dan ook in de buurt, dus wij hebben rustig wat geslapen.
Krijgen zojuist wel een appje van ons hotel dat wij een ander kamernummer toegewezen hebben gekregen. De ons bekende reisorganisatie OBI wil 3 kamers naast elkaar en daarvoor zitten wij in de weg. Voor ons geen probleem, zelfde kamertype op vrijwel dezelfde lokatie.

Wij landen na een gezapige vlucht in Denpasar.
De beçak van Bea wordt opgehaald bij de gate, geweldig geregeld.
Nu storten wij ons in de armen van de lokale bureaucratie, dwz de gezondheids
controles, de visa controles, paspoortcontrole en de bagage controle.
De desbetreffende papierwinkel heb ik thuis al in orde gemaakt. Tot onze verbazing wordt niet gecontroleerd op de Covid vaccinaties, en er zijn aparte balies voor 60-plussers bij de immigratiedienst. Hier staan nauwelijks toeristen dus wij gaan snel door de controleposten.
Dan is het wachten op onze koffers. Altijd spannend, want wij kennen een recent voorbeeld dat koffers kunnen verdwalen.
Enfin, al de spulletjes zijn weer in bezit. Nu zoeken wij de chauffeur die vanuit ons hotel is geregeld. Hij zal al wel met een bord (met onze naam erop) voor zijn hoofd staan te wachten.
Made Rusna heet de goede man. Het blijkt een ons bekende chauffeur uit Sanur te zijn.
Na een rustige rit komen wij om ca. 22.00u bij het hotel. Inschrijven, slapen gaan en morgen weer gezond op.

Goed begin! Altijd fijn als zo'n lange reis vlot verloopt. Lekker genieten daar, wij zitten in dezelfde tijd-zone 😀. Groetjes!!!!

Corrie 2023-01-18 03:28:11

Super! 😎🥂

Herman en Els! 2023-01-18 09:30:44

Fijn dat jullie een voorspoedige reis heben gehad met alle voordelen die 60 plussers verdienen. Nu even acclimatiseren en daarna het volle Balinese leven. We zijn er benieuwd naar. Veel plezier.

Nel en Arij 2023-01-18 13:38:57

Mooi dat de vlucht e.d. goed verliep. Veel plezier daar, buurtjes!