Het is bijna zover

Nederland, Hellevoetsluis

December is voorbij gevlogen. Alles wat wij nodig achten om mee te nemen, staat klaar. Annie en Jaap brengen ons maandag in de loop van de dag naar Schiphol. Nu maar hopen dat alle te doorlopen procedures op Schiphol een beetje willen vlotten en wij geen uren in diverse rijen wachtenden moeten doorbrengen. Mocht dat gebeuren dan is het lange staan voor Bea geen probleem meer want zij kan in dat geval gaan zitten op haar eigen "beçak" (lees: rollator) speciaal voor deze reis aangeschaft.
Het plan is extra vroeg weg te gaan om stress te voorkomen. Thuis zitten wij ook maar te wachten en dat kan je dus net zo goed, of zelfs beter, op de luchthaven doen onder het genot van wat eten en drinken. Maar goed, zo ver is het nog niet.

Een hele goede reis. Misschien mogen jullie wel vooraan in de rij dankzij de rollator van Bea😉 we zien jullie reisverslagen weer met plezier tegemoet.

Wil en els 2023-01-15 17:32:17

Goede reis mensen. Zijn niet jaloers op de vliegreis, maar op de rest ........... Geniet van het mooie weer, en we hopen dat die lekkere ijsjes daar nog steeds te koop zijn. Zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

Frans en Dickie 2023-01-15 19:31:59

Goede reis we zijn heel benieuwd!! Drinken er een wijntje op!!

Ellen en Jan 2023-01-15 22:39:28

Zon, zee en zand! Wat wil een mens nog meer? O ja, lekker eten natuurlijk 😄 Safe travels! Groeten uit het mooie zuid-westen van Australië, bijna buren de komende weken 🙃 Dick en Corrie

Corrie 2023-01-16 01:44:40

Op dit moment hangen jullie nog ergens in de lucht. Nog maar een paar uurtjes en dan landen jullie op Bali. Welkom , kamu teman saya! Hoop dat de reis voorspoedig gegaan is , het blijft een verschrikkelijk eind vliegen. We zijn reuze benieuwd hoe ,wat en wie jullie aantreffen .