Dag 3 - wo - van Sunnyside naar Baker City

Verenigde Staten, Baker City

Een blik op het aanbod voor het hotel-ontbijt is al genoeg. Een jerrycan koffie, wat droge cake en een paar koeken, nee, dit is te gek.
Geen ramp want wij hebben een paar alternatieve ontbijtadresjes achter de hand.
Na een heerlijk ontbijtje met uiteraard eieren en uitgebakken spek (bij Bon Vino's Bistro and Bakery), op naar Baker City.
Eerst nog even benzine tanken en het is altijd weer wennen aan die benzinepompen hier, want de manier van betalen wil nogal eens verschillen.
Onderweg valt weinig fraais te zien. Uitgestrekt landbouwgebied, overgaand in gebieden waar veel fruit verbouwd wordt, vooral druiven. Er komt veel wijn uit deze omgeving.
Wij kijken nog even rond in Pendleton omdat daar nog aardig wat oude gebouwen staan (zie foto's), en het is tijd voor een lunch.
Het is vandaag weer een rit van ca. 300 km en wij wisten vooraf al dat het hier weinig spectaculair zou zijn, maar ja, ook hier moeten wij doorheen.
Weinig te verhalen dus.
In Baker City blijven wij 2 nachten omdat het een mooie stad schijnt te zijn, en wij niet alle dagen in de auto willen zitten.
Het is vanavond vrij druk in het centrum en wij kunnen geen vrij tafeltje voor onze avondmaaltijd vinden bij de beoogde restaurants.
Er is echter altijd wel ergens wat te eten dus geen probleem.
Er is morgen blijkbaar een evenement met motoren. Gaan wij morgen bezien.

Fijne dagen in Baker City!

Arij en Nel 2015-07-09 08:12:20

Er moet hier toch wel een goede baker te vinden zijn.

Rene 2015-07-09 13:56:57

Had dan ook wat boterhammetjes van bakker Bleumink van de Moriaanseweg meegenomen!!! Fijne en veilige reis verder!!