Inspektie

Indonesië, Bali

Iedere ochtend, zo tegen de klok van 06.00u landt er, al kwetterend, een groepje vreemde vogels in de bomen voor ons terrasje. Zij komen blijkbaar de blijde boodschap van een nieuwe dag brengen. De laatste dagen laten zij steeds een pakket zonnestralen achter, wat wij in dank aanvaarden.
Deze vroege aankondiging valt voor ons wat te vroeg, maar om 07.15u worden wij wat onsympathieker gewekt door het zoemende geluid van ons wekkertje. Opstaan.

Meestal doen wij na een tourdag niets bijzonders, zo ook vandaag.
Languit op het strandbed, foto's uitzoeken, verslagje maken, krantje lezen, wat eten en drinken, dat is het wel.
Ik ga nog wel even kijken of wij morgen op een beetje normale manier de boot naar Lembongan op kunnen komen. Bea maakt zich daar wat zorgen over. Volgens Frans gaat dat heel gemakkelijk, maar Frans kijkt daar toch iets anders tegenaan dan Bea.
Eenmaal bij het bootje geloof ik dat het wel te doen is. Morgen ongetwijfeld meer hierover.

Geen foto's vandaag.

Gegeten bij: Mona Lisa - prima
Taxi-kosten: € 1,20 v.v.
Het weer van vandaag: ca. 30 grC - af en toe wat bewolking- overdag een uurtje wat nattigheid - in de avond enkele tropische buien.

Het weer van vrijdag, in de ochtend droog maar een dunne koude wind en in de middag aangevuld met een gemeen koud sneeuw-waterregentje. Vergeet morgen niet anti-zeeziek pillen in te nemen voor diegenen die daar gevoelig voor zijn. Bon voyage.