Onderweg

Nederland,

Daar zitten wij dan. Nadat Annie en Jaap ons, na een file-vrije rit, hebben gedropped op een regenachtig Schiphol, schuifelen wij zonder enig probleem of langs de incheckbalie, de security en douane naar de KLM lounge. Deze is geboekt om de wachttijd wat te veraangenamen.

Die beçak van Bea heeft ook zo zijn voordelen, want zowel bij de security als bij de douane worden wij langs de wachtrij geleid. De klantvriendelijkheid is dus prima.
Door al deze rugwind zitten wij (véél te) vroeg in een luie stoel met zicht op KLM-vogels.
Het is hier gratis drinken, snacken en internetten, dus wij komen de tijd wel door.

Ook bij de gate krijgen wij vanwege de aanwezigheid van de beçak een speciale behandeling waardoor wij als één van de eersten in het vliegtuig zitten. Zo zie je maar weer, elk nadeel hep zijn voordeel.
Het is tijd om in te stappen, oftewel te boarden. De beçak heeft zijn werk gedaan dus die kan gaan rusten in de cabine of het ruim. Wij zijn benieuwd of hij in Denpasar weer tijdig boven water komt.
Het vliegtuig rolt op tijd naar de startbaan, vervolgens een poep gas en daar gaan wij.
Dag Nederland, tot over 6 weken.