Dag 13 - zat - van Cody naar Casper

Verenigde Staten, Casper Wy

Wij stappen na een yoghurtje en een caramel machiato bij Starbucks, voor 5 lange uren de auto in.
De volgende overnachting is in de Days Inn in Casper.
Het is vandaag, net als de dag van morgen, weer een echte reisdag om uiteindelijk in Cheyenne terecht te komen.
Onderweg is niet veel te zien, hoewel het landschap grilliger is dan verwacht, verder vooral een wijdse prairie.
Dit gaat oneindig ver door, om slaperig van te worden.
In het stadje Thermopolis tanken wij een bak, of beter gezegd een sloot koffie bij McDonalds om een beetje fris te blijven.
Onderweg, op een aantal koppeltjes herten na, geen leven te bekennen. Wel de nodige kadavers langs de weg en dat zal wel het resultaat zijn van nachtelijke (auto-)verkeer.
Een paar armoedige gehuchtjes en losse, verwaarloosde onderkomens, dat is wat wij ongeveer zien (foto).
Net buiten Thermopolis duiken wij een mooie canyon in, de Wind River Canyon, dus snel een paar foto's maken want anders wordt er vandaag niets op de gevoelige plaat vast gelegd.
Verderop een rustplek met toiletten, dus een mooie gelegenheid om onze lunch uit de koelbox te toveren, en teveel aanwezig vocht af te voeren.
Het is er vrij druk, dus wij doen nog wat aan "mensen kijken", en rijden dan weer door.
Uiteindelijk bereiken wij net na 14.00u, vroeger dan voorzien, ons hotel.
Weer een mooie kamer met twee giga bedden, airco, koelkast en flatscreen tv , alhoewel wij die laatste luxe nog steeds niet aangezet hebben.
Vervolgens wordt er weer wat aangerommeld, schieten wij bij Albertsons binnen om de benodigde boodschappen in huis te halen en gaan vervolgens lekker eten bij Poor Mans Steakhouse, de naam spreekt ons wel aan.
De uiteindelijke rekening blijkt bij afloop echter net zo hoog als bij al de eerdere restaurants.
Inmiddels ben ik wel aan een sateetje of spaghetti toe.

hoi vakantiegangers, wij zijn weer thuis na een hele leuke vakantie. Inmiddels zie ik dat jullie ook niet stil hebben gezeten en al heel wat kilometertjes ver zijn. Idd al een heel boekwerk geworden. Daar moet ik eens lekker voor gaan zitten. Maar ik zie al wel dat jullie lekker aan het genieten zijn. Ga zo door. hartelijke groetjes Wil en Els

els en wil 2015-07-19 09:19:41

Jullie zijn gewaadscbuwd, kijk uit voor poorboys.