Verwerking

Indonesië, Denpasar

Vandaag is de gelegenheid om de inspanningen van de afgelopen twee dagen te verwerken.
Zoals vermeld troffen wij na terugkomst een strand aan dat was omgetoverd tot een festivalterrein.
Afgelopen woensdag is men blijkbaar druk bezig geweest met soundchecks, je weet wel, het eindeloos in een microfoon tot vier tellen. Mensen werden dat op een zeker moment spuugzat en klachten werden ingediend. Er was blijkbaar een klager die had aangegeven dat hij in zijn kamer het Journaal (via BVN) niet had kunnen verstaan. Hoe vervelend ook, ik vind dat wel komisch.

De overlast viel ons gisteravond wel mee, maar het maakt wel uit waar jouw kamer op het complex ligt. Die van ons ligt erg gunstig. Om 22.15u was het concert afgelopen.

Vandaag vinden wij toch een plaatsje op het strand. Herman heeft weer bedjes geregeld.
Ik heb de tijd vandaag erg hard nodig om 400 foto's uit te zoeken en een dagverslag te maken. Na enkele uren kan ik geen foto meer zien.

Vandaag zijn er nauwelijks soundchecks en het muziekprogramma start om 16.00u met Balinese blokfluitmuziek, helemaal zen, of yoga voor de oren ditmaal en passend bij een kuuroord.
Toen een paar uur gamalan muziek en Balinese dansen. De gamalan was draaglijker dan de heavy metal van gisteravond.
Het gevaar zit hem in de om 10.15u geplande DJ. Die kunnen er wat van; in het veroorzaken van enorme geluidsoverlast bedoel ik. Het valt uiteindelijk erg mee.

Wij lopen over het festivalterrein om te zien of de eettentjes aanlokkelijk genoeg zijn om daar wat eten te bestellen. Wij durven het toch niet aan, scheiters zijn wij. Het is zo zonde van je tijd wanneer je een dag boven de po moet hangen.
Wij wandelen door naar Luthus die een heel behoorlijke prak kan voorzetten.

In de verte horen wij nog de klanken van het festival, terwijl wij de luiken laten zakken.

Het weer: 31 gr C en zweten maar jongens, droog.
Gegeten bij: Luthus

Het valt voor jullie ook niet mee daar....... Moet je zelfs nog bedjes regelen en wat een prachtig programma was dat!! Echt genieten! Rust maar goed uit want jullie hebben een erg druk leven thuis.... Geniet er van en tot over een paar weken Witte wijn wil ik! Weet nietmeer hoe het smaakt Groeten

Ellen en Jan 2019-02-16 08:12:43

Het is elke dag weer genieten van jullie belevenissen. Wij gaan maar even een hapje doen in Oostvoorne. Op de fiets wel te verstaan.