Dag 1en 2- Onderweg

Balizee

Het sneeuwt vandaag in Nederland en behoorlijk ook. Zoals te doen gebruikelijk loopt het verkeer vast. Ook de route naar Schiphol loopt vol en Schiphol meldt heel veel vluchtannuleringen.
Gelukkig vliegen wij pas in de avonduren en is de weersverwachting gunstig.
's Middags een laatste check, koffers en rugzakken dicht en wég.
Binnen het uur staan wij bij de vertrekhal en een half uur later ploffen wij neer in de KLM lounge.
Het vliegtuig naar Singapore zit, zoals altijd mudvol. Het is weer een lange zit van ruim 11 uur en op het laatst weten wij geen comfortabele zithouding meer aan te nemen, de billetjes voelen pijnlijk aan.
In Singapore worden wij voor 45 min. het vliegtuig uit gejaagd voor een vliegtuigschoonmaak en bemanningswissel.
De vlucht van 2 1/2 u naar Denpasar verloopt soepel, zo ook de formaliteiten om het land binnen te komen.
Van verre zien wij al de brede glimlach van onze chauffeur Made Rusna, hij brengt ons weer probleemloos naar ons hotel Inna Sindhu Beach.
Uitgewoond, na 24 uur reizen, vallen wij neer op onze bedden. De Bintang biertjes staan koud in de koelkast, die gaan er wel in.

Fijn, dat jullie de reis weer overleefd hebben ! Even bijslapen en dan genieten ! Wij zijn ook vroeg op , ik breng Herman zo naar het ZH ( andere koek) voor een galblaas operatie , spannende dag ! Leuk weer van jullie verslag te genieten !🥂🌴🍺

Herman en Els 2024-01-18 07:32:38

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Na een dagje strandbed "vervliegt" de bilpijn zeker wel. Geniet ervan

Dickie 2024-01-18 08:09:41

Fijne vakantie!! Na zo'n lange reis altijd even bijkomen maar dat lukt vast wel daar in het zonnetje 😎😎 Hier ook mooi weer en heel veel te zien! Groetjes uit Nieuw Zeeland!!

Corrie 2024-01-18 08:14:58

Gelukkig goede reis gehad. Nu even bijkomen en gaan genieten.

Carla 2024-01-18 08:17:09

Leuk dat jullie weer op reis zijn en veilig aangekomen, veel plezier daar en leuk om jullie belevenissen weer te volgen. Groetjes wil en els

Els en wil 2024-01-18 08:28:24

fijn dat jullie weer heelhuids zijn aangekomen. Ik dacht dat jullie met jullie pensioenen wel business zouden vliegen. Nou ja, lekker fauteuils met voetenbankje huren op het strand en lekker relaxen. Prettige vakantie