Dag 3 van Denver naar Silverthorne

Verenigde Staten, Silverthorne

Allebei redelijk geslapen, wel met dikke ogen wakker geworden vanwege de airconditioning. Die moet wel aan want het was gisteren ruim 30 grC en het is vandaag net zo erg.
Na een gratis ontbijtje, de huurauto bij Herz opgehaald. Daar wordt je tegenwoordig ook al geholpen door een dame die ze in een stalen kolom met beeldscherm hebben gestopt. De blikkerige stem ratelt maar door en is soms moeilijk verstaanbaar. Maar uiteindelijk kwam het huurcontract uit het apparaat schuiven, en konden wij er met een splinternieuwe, dikke Nissan vandoor (zie foto).
Eerst naar Walmart om de nodige boodschappen te doen, waaronder natuurlijk de ozo handige polystyreen koelbox.
Met wat eten en drinken aan boord konden wij verder.
Al direct zie je de Rocky Mountains liggen met verrassend veel sneeuw op de toppen.
Onderweg dachten wij nog de autosleutels verloren te zijn. Onze auto heeft een startknop en de sleutels die je krijgt, heb je alleen nodig voor het openen van deuren en kleppen. Voordat je het weet, berg je die sleutels weg op een plaats die niet zo voor de hand ligt. Wat frustratie opgedaan door het zoekwerk maar uiteindelijk vonden wij de sleutels vanavond tussen de reispapieren terug.
De interstate 70 die wij reden is erg rustig en vooral mooi, met links en rechts bergen.
Om 15.00u al in ons hotel in Silverthorne. Ter plaatse is een Outlet en dus konden wij het weer niet laten om te kijken of wij nog wat goedkope kleding konden aanschaffen.
Het was allemaal niet veel en wij wachten maar op betere kansen.
Wij wilden vanavond een steak gaan eten maar het werden de kip en spareribs, ook niet te versmaden overigens.

hai vakantiereizigers, Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. En nu maar lekker karren, he? met die luxe kar veel plezier groetjes

wil en els 2013-06-12 20:18:10

We wensen jullie een goeie reis en vinden het erg leuk om jullie te volgen.

Riek en Dick 2013-06-12 23:16:05

Hallo Bea en Leo, Misschien heeft het overvloedige ontbijt ervoor gezorgd dat jullie de lange reis overleefd hebben. Met zo'n dikke auto moet het goed reizen zijn. Grt. Annie en Jaap