Prachtige fietstocht.

Frankrijk, Valenciennes

Chris had thuis RouteYou, 3 tochten laten maken : lussrn van om en bij de 70/80 km. Vandaag fietsten we de lichtste van de drie om te starten. Het was een mooie tocht, grotendeels autovrij en de rest autoluw. Via voies vertes en een stukje in België via ravels, in de buurt van Bernissart. We fietsten ook grote stukken langs kanalen en rivieren. De mensen die denken dat fietsen niet kan in Frankrijk moeten wij toch echt ongelijk geven.

Vandaag wilden we het bad eens uitproberen: oeps geen stopsel ...ook geen douchestang, noch een gordijn. Wel zeker 3 soorten douchegel en shampoo..🙃 Het werd dus weer improviseren en behelpen...maar we zijn netjes gewassen.😉

Dan ging het richting Carrefour om inkopen te doen. Gezien de keukensituatie hebben we gekozen voor een kant en klare lasagne, die nu aan het opwarmen is in het oventje.
Wat kan het leven toch simpel en aangenaam zijn, als je je niet onnodig druk maakt over vanalles en nog wat.

Aangezien die lasagne toch een tijdje in de oven moet, zitten we nu gezellig te aperitieven. Welgeteld 2 wijnglazen vonden we...en we hebben die ook eerst moeten afwassen...maar het smaakt ons .

De problemen aanpakken als ze zich voordoen...lang niet zo slechte theorie in feite.

Morgen route nr 2 van RouteYou, benieuwd.

Ziet er inderdaad mooi uit! Genieten maar! X

Veerle 2024-05-10 22:51:52

Wat is het daar mooi! Geniet ervan!