Geen campings...(92 km)

Frankrijk, Écuisses

Deze morgen geen regen, vannacht echter weer gek geworden van de jeuk...vandaag moet ik absoluut naar de apotheek.
Het eerste punt dat we vandaag tegenkomen is de Pont Canal in Digoin, waar ik zo'n 7 jaar terug met Ivan stond...leuk om hier nog eens te zijn.
Vanaf daar fietsen we weer langs een kanaal: Le Canal du Centre.
We zien niet veel campings op de kaart, maar hopen een hotelletje te vinden in Montceau les Mines. Het is een drukke stad en we druipen al snel af..te duur, gesloten...
En uiteindelijk na 92 km vinden we een F1 hotel.
Dichtbij kunnen we iets gaan eten en we ketenen onze fietsen aan een boom...de enige bergplaats was al ingenomen door de fietsen van een Duits koppel dat naar Compostella fietst.

Haha Kim ook 😛.. Zot van jeuk

Veerle 2016-07-23 23:33:29

ik volg jullie verder, 't amuzeleute. Hier zijn het aangename temperaturen en droog. Op 10 km van Boutersem was er een wolkbreuk van 60 liter ...waar alles overstroomde de bieten spoelden van het veld ......bij hem gelukkig niet ...