Van Zevenbergen onderweg naar de echte bergen.

Frankrijk, Is-sur-Tille

Deze morgen waren we vroeg wakker en aangezien de fietsen en de grote stukken reeds ingeladen waren , konden we reeds om 08u15 vertrekken.
Buiten een "google-akkefietje" rond Rijsel, verliep de route probleemloos en rustig.
Rond 14.30 waren we al in Is sur Tille...iets te vroeg bij onze gîte, waar we hadden gezegd om 17u aan te komen. Geen probleem...we laden onze fietsen af en maken een mooi fietstochtje van 20 km tussen de zonnebloemvelden.
Onze gite is een prima plaatsje midden in het dorpje. We vinden er een pizzeria op 300m. en zitten nu op een bankje langs het water en in de schaduw te wachten tot die klaar zijn...samen met een flesje roséwijn zal dat straks best smaken.
Het heeft inderdaad gesmaakt en we hebben zelfs nog een stuk over voor de lunch morgen.
Morgenvroeg brengen ze om 8 u ontbijt aan huis.
Morgen hebben we nog een kleine 300km te rijden en we worden niet voor 15 u verwacht, dus we hebben tijd zat.
Jan zal ons daar opwachten op een terrasje vlak bij zijn appartement.

Geniet van jullie vakantie, veel plezier!

Erik M 2022-07-11 06:57:09

T amuzeleute !!!

Ria 2022-07-11 14:57:52

Geniet ervan

Sara 2022-07-11 17:52:48

Wat leuk om jullie te kunnen volgen via de reisverslagen! Geniet van jullie vakantie!