Klimmen en dalen.

Frankrijk, Étables-sur-Mer

De titel omschrijft perfect onze dag, al voelde ik meer van dat klimmen dan van dat dalen...We hebben zo'n 70 km gefietst met een 900 klimmeters...not bad!!!
Er zat van alles wat tussen, korte steile klimmen, en lange minder steile klimmen, allemaal goed voor de productie van zweet en zout!!!
's Middags hebben we ons stokbroodje van op de camping gegeten met zicht op een pittoresk vissershaventje.
Nu zitten we op een camping in Etables sur Mer ( of zoiets...) en gaan we straks lekker eten op hier een kleine km vandaan.
Het was er super lekker en gezellig, en bij terugkomst op de camping had onze buurvrouw een pot koffie klaargemaakt voor ons. We bleven Tetteren to na 24.00 uur...speciaal gevallene!! Ze was met ons beginnen praten omdat Chris haar had geholpen om haar fietsbanden op te pompen.

Productie van foto's blijkbaar omgekeerd evenredig aan productie van zweet en zout.

oswald 2015-07-13 15:57:48

Haha...ja er zit daar wel wat in, maar di volgen nog!