Vandaag kwam ik mezelf tegen...

Frankrijk, Heudicourt-sous-les-cotes

Deze morgen verse croissants als ontbijt, en een stokbrood voor onderweg, van op de camping,...en we waren om 9.30 al vertrokken. Het was meteen koekenbakkenheet, en de steile beklimmingen eisten hun tol...Tijdens de laatste zware in de namiddag, werd het me eventjes te veel en moest ik toch 5 minuutjes op adem komen.
Die ronde van Zwitserland kunnen we gelukkig nog een beetje hertekenen, want de bergen moeten nu feitelijk nog komen... namelijk de Vogezen, we zullen alvast niet de steilste variant kiezen denk ik, zeker niet bij deze temperaturen.
De streek van de Argonne en Verdun zijn een prachtige wandelstreek, misschien komen we er ooit eens terug, en onze camping van gisteren, Les Breuils, die is daar kandidaat voor, we hebben er ons goed geamuseerd gisteravond, en ook lekker gegeten. Vandaag was het weer improvisatie-menu op de camping:
als het zo warm is , en er bovendien weinig winkels zijn is dat niet altijd even simpel. Maar het lukte alweer en 't was best lekker.
2 fijngesnedern witloofstronken,wat kerstomaten erbij gesneden, een pakje gerookte forel en wat mayonnaise doorheen geroerd en dan het geheel mengen met een portie tarwekorrels, die ik als noodrantsoen al meesleurde van thuis.
Gisteren hadden we nog een leuke meevaller: op ons kampeerplaats had iemand een containertje campinggas achtergelaten...Chris keek die toch even na, en wat bleek....niet leeg, maar helemaal vol....zuivere winst dus !!!