Bar le Duc

Frankrijk, Cousances-les-Forges

Door de aangenamere temperaturen , ook om te slapen, voelen we ons eindelijk eens echt fit vandaag. De warmte van de vorige weken speelde ons ongemerkt toch een beetje parten denk ik.
Chris had een ritje voorbereid dat ons via Bar le Duc bracht. Het eerste stuk viel een beetje tegen, wegens langs de autostrade..
.maar het stuk langs het kanaal van de Marne naar de Rijn was best gezellig en pittoresk.
In Bar le Duc navigeren we naar een geldautomaat, want in het boerengat waar we verblijven kennen ze dat niet. Eens te meer komen onze pendix-jes goed van pas, want die automaat ligt merkelijk hoger in de stad dan waar we zijn aangekomen. Maar dat lukt allemaal prima...en we kunnen er vlak bij brood kopen voor morgenvroeg, in een Carrefour. Een leuk terrasje kan er ook nog af in het centrum en daarna zoeken we terug het kanaal op en vangen we de terugweg aan.
We zijn eindelijk eens vroeg genoeg terug bij ons verblijf om rustig te aperitieven voor we aan het avondeten beginnen.

De zonnebloemen buigen nederig hun hoofdje voor jullie 😊

Ria 2022-07-27 19:32:41

Ola Luciene , je bloemetje is aan het verwelken......(hi). Mooie foto's.

jos & iris 2022-07-28 10:05:37

Chris, tijd dat je terug bent. Aan de foto te zien (selfie) toch een ferme zonneslag ondergaan...hi