Terug naar de auto.(55 km) en naar huis.

Frankrijk, Migennes

Als we deze morgen door Chablis fietsen, komen we er onze vrienden tegen, ze zitten te ontbijten.
De eerste 10 km zijn bergop, maar het is te doen...toch steken Maarten en Michelle ons op een gegeven moment voorbij.
Daarna is het hoofdzakelijk bergaf, terug richting Auxerre, waar wij noordwaarts fietsen langs hetzelfde stukje Canal Nivernais van toen we vertrokken. M&M blijven nog een nachtje in Auxerre en fietsen dan zuidwaarts naar hun auto.
Net voor Auxerre rond de middag zien we ze voor de laatste keer op een terrasje, waar zij een koffietje drinken, en wij een dagschotel nuttigen.
Rond 15 u komen we terug aan bij de camping waar we 15 dagen geleden vertrokken. Het kost ons 36 euro om onze auto al die tijd veilig geparkeerd te hebben.
Chris ziet het nog zitten om naar huis te rijden, dus vragen we of we nog een douchke mogen nemen voor we vertrekken. Het mag, gratis zelfs.
Voor we de autosnelweg oprijden stoppen we nog aan een Auchan om er wat streekproducten te kopen.
Er was regen voorspeld voor woensdag...en ja onderweg krijgen we er al van.
Blij dat we de tent deze morgen nog droog konden op plooien 😉.
Tegen 23 u zijn we thuis.
Morgen tellen we onze km's eens netjes op, maar ik schat dat we zo'n 1000 km samenfietsten in Bourgondië.

Bedankt iedereen voor jullie reacties, die doen ons plezier onderweg, maar het is niet altijd makkelijk om ook nog eens te reageren.

Lucienne 2016-08-02 23:08:59

Die traktor met sproeier, welk merk was dat ?