Hunstanton-Boston

Verenigd Koninkrijk, Boston

Deze morgen zijn we in een hotel dichtbij gaan ontbijten, want zoals gezegd,in de jeugdherberg konden we niet ontbijten. Het was 10.00 tegen dat we op onze fietsen zaten.
We deden inkopen in een Spar en in het park daar net bij hebben we lekker gegeten op een bankje. Ons doel was gisteren door Ivan op Boston gezet...een beetje misrekend denk ik, want ja, we zijn nu in Boston, maar moesten daarvoor wel 125 km fietsen, waarvan ruime stukken tegen wind. We zijn hier laat (19.30) ingechecked in een goed hotel waar we ook nog lekker konden avondeten gelukkig. The White Heart.
Het is nu bijna middernacht als ik het verslagje schrijf.
Hopelijk kan Chris morgen verder fietsen, want kort na de middag bezeerde hij zijn knie bij een valpartij, nadat hij probeerde door zo'n smalle fietsdoorgang te fietsen...Eerst dachten we alleen schaafwonden, want na een tijdje fietste hij toch weer goed met ons mee, en hij reed dus ook wel die 125 km. Maar na het eten, en een tijd stil zitten was het precies toch nogal moeilijk om onze kamer op het 2de te bereiken...
We hebben nog zo'n 140 km totaal te fietsen naar Hull nu, waar we nog 2 dagen de tijd vor hebben. Daarom hebben we ook nu 2 langere dagen gefietst, zodat we op de laatste dag, zonder stress in Hull geraken en onze boot kunnen nemen naar Zeebrugge.