Enkele col(letje)s overwonnen.

Frankrijk, Gemaingoutte

Na een goede nacht in ons "buitenverblijf " tegen de Vogezen, waren we et klaar voor om de Col de la Vierge Clarisse te lijf te gaan. Het had vannacht wat geonweerd in de verte en nu was er wat motregen, dus we zouden alvast niet meteen vergaan van de hitte!!
Die eerste klim viel best mee, en de spectaculaire afdaling die Keesje ons had beloofd, vonden wij alles behalve "spectaculair".
De streek van Le lac Pierre Percée vinden we wel een aanrader voor een weekje verlof met heel de familie.
Ik heb dan ook een briefje achtergelaten deze morgen om prijs te vragen voor het huren van het hele pand.
Voor Marijke is er hier een Avonturenpark in de buurt, Frank kan wat Cols overmeesteren in de buurt, en er zijn ook kano's te huur in de buurt en wandelen kun je hier volop!!

een weekje samen met de familie :-) moeten we zeker es regelen!! maar zal niet makkelijk worden vrees ik hihi Hier heeft het al wat gedaan hoor van gedonder amaaai...