Vamos a Palamos ...

Spanje, Caldes de Malavella

De rekening van mijn "toast zonder Anjovis" was OK deze morgen en de koffies waren niet aangerekend, allleen betaalden we 5 euro per pastis ipv 3 zoals vermeld op de kaart....dus koffies toch betaald uiteindelijk.

We zijn met bewolking gestart deze morgen en in de loop van de dag ging het van de drop in de regen ipv van de regen in de drop.

Het stuk echte Costa Brava is voor ons het minst aangename van de route, niet omdat de zon niet schijnt, maar omdat het er ruikt naar consumptie, geef ons maar de natuur en de kleine dorpjes.

Nadat we in Sant Feliu de Guixols een "menu del dia" hadden verorberd, besloten we toch maar de regenvesten aan te trekken, en die gingen pas uit in ons Hostal.

Het laatste stuk fietsen op de "Ruta Thermal" was bovendien eerder een mountainbiketocht, zodat onze fietsen en tassen er niet uitzagen. Voor we die naar binnen brachten heb ik ze toch maar eerst met een klein handdoekje afgekuisd, zodat het er wat menselijker uitzag.
We reden wat meer door , en stopten minder, door de regen, dus kwamen we vroeg aan in het hostal.

Fris gewassen en nu wat platte rust op bed, wat kan dat zalig voelen.

Lekker droog binnen. Inderdaad leuker dan een klamme, vochtige tent. Maar morgen wordt het beter. Geniet verder.

Oswald 2019-05-24 17:23:24

Toast met anjovis? Movie foto’s

Brigitte 2019-05-24 17:25:17

Morgen korte rit en bezoek Girona voorzien, zou leuk zijn iets droger dan vandaag. En Bibiteke, als je het verslag van gisteren leest, zul je dat beter verstaan😉