Welkom in het kasteel.

België, Bastenaken

Marijke en de meisjes komen rond 10 uur aan in Zevenbergen , waar we nog wat bijpraten en samen middagmalen. Dan zijn we vertrokken richting hoge Ardennen.
Onderweg is er leuke communicatie met de rest van de bende, die een uurtje na ons ook zijn vertrokken, en het duidelijk ook zien zitten.
De streek bevalt enorm en het huis lijkt wel een mini kasteel. We zijn in ons nopjes. Chris en ik gaan inkopen doen voor het avondmaal, terwijl Marijke et de meisjes wacht op de eigenares met de sleutel.
Veerle, Kim en Aria komen aan terwijl Marijke en ik al flink aan het kokkerellen zijn...een enorme pot pasta met veel lekkere groentjes.
Iedereen richt zijn kamer een beetje in en al snel beginnen de mannen met het aanmaken van het vuur in de prachtige open haard. Daarna volgt een leuke familiemaaltijd aan de grote tafel.
We keuvelen nog wat rond het vuur , spelen nog een spelletje en rond de klok van 23 u zit iedereen onder de dekens.

❤️❤️❤️

Brigitte 2022-03-03 03:38:11

veel plezier samen!!!

Frank 2022-03-03 15:14:55

Geniet er maar van allen samen. Goed weer in het vooruitzicht !