Snikheet door rode coronazone Antwerpen.

België, Sint-Gillis-Waas

Het was genieten op het terras gisteravond, en daarna hadden we nog een babbeltje met onze buur , die zo vriendelijk was onze powerbank op te laden in zijn caravan. Het was dus voor het eerst redelijk laat tegen we in onze tent kropen...anders kropen we er in toen het te fris werd.
Deze morgen was het meteen lekker weer en geleidelijk aan werd het heter en heter...nu is het zo maar eventjes 36 graden...ik wil niet weten hoe heet het binnen in de trekkershut is, die we hier boekten...ik denk dat het heel laat wordt vanavond.
Bovendien moesten we haast de hele dag een mondmasker dragen...wegens verplicht in Antwerpen.
We hebben constant dorst!
Veel mensen vroegen zich af hoe we door Antwerpen en over de Schelde zouden geraken. Het ging feitelijk heel vlot via een lift en een fietstunnel onder de Schelde, naar Zwijndrecht.
Ik ben altijd redelijk kapot van zo'n hitte, gelukkig zag Chris het nog zitten om nog even naar het dorp te fietsen, om een voorraad drank voor deze avond...
Straks gaan we iets eten hier op de camping.
Pizza Bedmar...lekker maar te groot voor mij; restje meegevraagd ... zal smaken morgen middag.
Ik weet nog niet hoe we in onze trekkershut zullen kunnen slapen...nu 21 u... nog 32 graden. We hebben al een voetbadje genomen.