Cap sur la Lys 1

Frankrijk, Sailly-sur-la-Lys

De weersvoorspellingen zagen er alles behalve hoopgevend uit. Dus was ik al opgewekt dat we droog konden starten. Na 20 km fietsen kwamen we perfect op het afgesproken uur aan in Bissegem, waar Danilo ook al op ons zat te wachten.
Tegen 11.30 zien we in Wervik een terras bij het Pardoen, waar we een aperitiefje nemen...het eerste post corona terras...het was leuk.
Iets verder, bij het Tabaksmuseum, eten we onze boterhammekes op.
We fietsen vrolijk verder op gekend terrein tot Armentières. Dan wordt het wat zoeken welke oever ons naar ons eco verblijf leidt. Bovendien begint het nu toch wat licht te regenen...
We zijn rond 15u15 ter plekke en verwittigen Kimberly dat ze de sleutels mag brengen. Gelukkig komt de zon er nog even door...tot ze er is. We kunnen zelfs nog een koffietje drinken op ons terras...
Nu is het 17 u 30 en nu regent het echt.
Na de spaghetti klaart het weer op en gaan we de omgeving nog eens verkennen.
Nu maar hopen dat het weer morgen ook meevalt.