Lichte paniek op de luchthaven.

België, Dentergem

Deze morgen nog zonder tijdsdruk kunnen ontbijten in ons hotel, daarna taxi laten opbellen door de receptie, en amper 5 minuutjes later stond onze "chauffeuze" er al. Mooi op tijd in de luchthaven. Veel volk, een lange slinger-file tot aan de bagage incheck balie. Als ik mijn ticket en paspoort al heb ingediend, zie ik Chris overal zoeken naar zijn paspoort...lichte paniek slaat toe, want aangezien hij denkt zijn trui in het hotel te hebben achtergelaten, vrees ik het ergste, dat die pas daar in zat. De mensen van de luchthaven hebben al voorgesteld dat ik alleen reis, want bagage is al vertrokken, en Chris moet naar de politie... Ik heb niet veel zin om alleen te reizen, en kijk puur op automatische piloot nog eens in mijn tas. Wat zie ik? Ja inderdaad, Chris zijn pas zat bij mij ...omdat ik 2 dagen ervoor ons samen had ingecheckt in het hotel in Palma, terwijl Chris bij de fietsen bleef waken buiten.

Wij vlug terug naar de balie "WE FOUND IT" !!

Nu nog door de metaaldetector. Ook daar heeft Chris weer prijs, en wordt extra gecontroleerd.
Maar OK de vlucht verloopt gelukkig vlekkeloos.
Tot we in Zaventem bij de bagage drop of. Deze keer blijft Chris zijn valies lang weg, en er staat deze keer ook niemand meer...Als er END verschijnt naast het nr van onze bagageband, weten we het wel zeker: die valies is niet mee!! Dus nu nog naar de desk van aviapartner om een dossiertje op te maken, zoals dat dan heet. Als alles lukt wordt onze bagage nagebracht binnen enkele dagen.We maakten dit al eens eerder mee, dus normaal werkt het, maar ja toch is een mens pas op zijn gemak als die valies er effectief is en alles uitgepakt is.

En nu naar Nara's da's lentefeest. Oef !!